Känns som sista sommar helgen...

Imorn kommer mamma!;) Lite synd att jag
missar den stora Cubus-festen då Ingelsta, Hageby
och City ska samlas för lekar och gott dricka, men men,
kommer kanske fler gånger.

Mamma ringde å berätta att hon
planerat inbakad fläskfile med
gorgozola sås imorn, hon hade redan köpt
och förstekt köttet, haha, mamma är så rolig ibland.
Sen undar hon vad Daniel gilla för öl för hon tänkte köpa en
vin dunk till oss å öl till Daniel... nånting säger
mig att det blir en bra helg:)

Mina stora planer krockar dock lite med mammas
stora middags planer. Hade tänkt gå ner på
RixFM festivalen å se lite Eric Saade, Timoteij,
Love Generation, Linda Begntzing m.fl.
Men det kanske hinnns med ändå, såg nu att
Timoteij är först och dom börjar 19.25.


Det är ju festival här nere nu idag och hela
helgen. Gratis för den delen också. Ikväll hade vi tänkt gå på utomhus bio,
Farsan visas, men det va inte riktigt väder för de tyvärr.

Har kollat på mitt nya schema
och Daniels schema för september,
det ser ganska bra ut för Nikitas skull men just för mig
och Daniel ser det inte så roligt ut, han jobbar dom dagar
och helger som jag är ledig, plus att han har börjat när
jag kommer hem och då slutar inte han förän 1.00.
Eller så börjar han när jag slutar i Norrköping så vi hinner precis
inte ses... dom kvällarna slutar han 05.00, kommer känns konstigt att gå
åt lägga sig själv och ta sista turen med Nikita för det gör ALLTID daniel
för jag somnar så gott på soffan jämt, orka gå ut efter att man somnat då;)
MEN, i sommar har vi varit bortskämnda och haft mycke tid tillsammans
så det ska nog gå bra, man kommer sakna varandra på ett annat sätt.

Det jag inte gillade med det nya schemat är att jag är inte ledig nån helg,
ena helgen jobbar jag lördagen men ledig söndag, eller så är jag ledig
lördagen men jobbar söndagen?!

Antingen jobbar jag hela helgen
eller så är jag ledig hela helgen, så tänker jag.

Är det Kvarnstängningen i helgen?
Med den brukar det alltid känns som ett avslut
på sommaren, efter det är de höst...


Nu har jag lovat att kolla på Lost
med älsklingen så nu ska jag mysa ner mig,
tänkte göra en mango shake men det känns sent.

Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0