Helgen då mamma kom, nu känner man att det är kallare luft ute...


Mango smoothie till frukost
med jucie, mango och kokos mjölk, is, himelsk good.


Mamma kom i helgen som var, inbakad fläslfile med
gorgonzola sås och vitlölkssås och massa god sallad
med maleooon, gott dricka, rix fm festival, skratt,
mys med Nikita, promenader i skogen m.m.



Linda Bentzing och Velvet,
deras låt tillsammans tycker jag bara är så himla Velvet,
inget sound lr kännsla från Bentzing.

Timoteij, domm spelade två låtar som är nya som jag tyckte
va riktigt bra å trallväliga, sen Melodifestival låten, dom va bra.

Love Generration

Erica Saade körde Break of down och Manboy plus en låt
till som jag tyckte va bra, tycker inte han passar i lugna låtar,
han ska ha lite spexiga låtar så han kan dansa å showa på scenen.





Här är iaf den låten jag gillade:





Dagen efter blev det budapestbakelse, shopping på stan,
grillad mat, whisky till grillmästaren och Irish cofee till oss;)






Veckan är igång sparkad och det har varit i otakt
på jobbet, jag var ledig min förra jobbhelg och Mia var ledig
sin jobbhelg innan det så vi har inte jobbat tillsammanas
helg på typ en månad, känner att jag saknar henne, vi ska jobba
fredag å lördag iaf, på söndag är hon ledig för hon ska ha kalas för
lillkillen som fyllt 2år;) Ser iaf framemot att snacka lite skit
å flamsa av sig lite;)
Jag har ju min lediga dag på fredag till idag då jag måste hoppa
in då så jag jobbar 7dagar i rad och långa pass är dom alla, utom söndag då..
Kommer sova gott måndag till tisdag, då ska jag sova länge.

För övrigt älskar jag Anna Bergendahla nya låt, "The Army"
och låten "Airplains" med B.o.B feat Hayley Williams och Petter/Maggio med
"Längesen".


Ne men vi ses väl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0