30% rabbat, ja tack.

Har äntligen fått mitt shopping-card från Cubus.
Nu har jag alltså 30% rabatt på bl.a. BikBok, Carlings, Dressman,
Solo (finns i Linköping) m.fl. För att alla ingår i samma koncern.


Har lagt upp lite på tradera men det känns som att det
är ett helt hav där ute så chansen att ens få det sålt
känns liten. Pälsjacka och stövlar.
Jag måste börja rensa min garderob, mina klädhögar, mina sopsäckar med
kläder, det är bara 2,5 månader tills flytten äger rum, kom igen nu Zandra!
Tror ingen förstår HUR mycket kläder det är och hur mycket som jag
egentligen inte beöver... längre, sen alla jackor och skor/stövlar
som jag inte använder. Plickplock som ska bort.
Sen ska hörnsoffan med fotölj läggas på blocket,
badrums hyllan, hyllan i hallen, hatthylla, förra köksbordet m.m


"Zandra du har ju kläder så att du skulle kunne klä ett helt land"
Emma Tensby

Skulle ochså vilja ha en sån där bag.



Whiskey-cola det är grejer de;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha! Ja o det ligger ganska mycket sanning i det:)

2010-02-05 @ 13:38:31
URL: http://atensbything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0