Cccccc

Blev ingen hemma dag, Helena ringde från Cubus och
undrade om jag kunde hoppa in för Alicia.
Jag gillar jobbet på Cubus så mycket så jag blir bara
glad när man blir inringd extra.

Har köpt mina första jeans-leggings, I Love It!
Kommer aldrig gå tillbaka till byxor förutom baggyjeans
och mjukisbyxor. Har använt leggings hela vintern
och kommer göra det hela sommaren, om jag inte blir brun
nog som föra sommaren då man var barbent jämt...

Vet inte vilken bild som blev mest rättvis, med lr utan blixt,
försöker fortfarande lära mig min nya älskade kamera.



Kanske blir jobb imorn ochså men annars
ska jag föröska skriva olika CV.... lite svårt att
sätta mig å börja bara...


Kommentarer
Postat av: L

Gud va snyggt! Ljus blått liksom.

2010-02-15 @ 20:57:57
Postat av: Minna

Jättesnyggt! Speciellt med stövlar till! <3

2010-02-15 @ 21:29:12
URL: http://underbluesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0