En klapp på axeln.

Jobb igår, Alicia sjuk, inge CV skrivande, fika med Renée.

Nu är jag klar med kläderna, känns helt sjukt bra,
har mer än halverat min gerderob och det har jag
aldrig tidigare gjort.
Blev klar igår så Denice å Renee kom å kollade igenom endel kläder.
Denice frågade hur mycket kläder jag egentligen har men det vet jag inte,
vet bara att två stor sopsäckar ska till RödaK, en stor Ikea kasse
finns fortfarande att gå igenom för den som vill, sen ska den ochså till RödaK.

Mina kläder jag har kvar består av en ganska full Ikea kasse plus en
garderob som jag hängt kläningar i.
That´s it! Känner mig halv... fast ändå hel.

Blev alldeles till mig här på morgonen.
Sov dåligt inatt, låg å tänkte på saker som ger mig smått
ångest, (typ tid, jobb, flytt, saker m.m) Vaknade tidigt
i morse och började samma tanke veva igen. Fick för mig att tänka
på jobb, tänk om Cubus skulle söka en 50% säljare nere i Linköping,
gud, då skulle jag ju be Helena maila dom direkt och
jag skulle snabbt skicka in ett CV.
Låg å tänkte på hur glad jag skulle blir då.

Gick upp, känner på mig att nåt har hänt på jobbfronten
så jag sätter mig vid datorn innan jag går ut med Nikita
vilket jag aldrig brukar utan går alltid ut med henne först.
Tror ni inte på faan! Dom ska öppna ett nytt Cubus i Hageby i Norrköping,
eniro visar att det är 30min ifrån min lägenhet på Rydsvägen.
Åhhh!!! Blev helt upp i varv.
I Östersund anställde dom ju 3st som extra, 4st på 50%, 1 dekoratör på 75%,
och chefen på 100%. Så nån chans på 50% eller extra tror jag man har fast jag
kan tänka mig att mååånga söker dit.

Har skickat ansökan nu iaf, nu får tiden utvisa.

Idag ska jag börja rensa förrådet nere i källaren, samt kanske
packa ner i lådor det som står i hyllan i hallen för
den ska vi ändå inte ha kvar.
Mörkbrun gamal hylla skänkes. Någon?

Sitter i köket med mitt kaffe, Nikita leker på balkongen
där solen sipprar in. Ska gå ut på promenad sen ner i en mörka källare.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vi bor ca 10-15 minuters gångväg från Hageby Centrum! =D



Kram Jessica

2010-02-18 @ 22:38:50
URL: http://mohlne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0