Det var aldrig min mening...



En vanlig kväll fast med margaritas.
Starkt som fan;) två drinkar räckte. Saltad kant på första
och till jordgubbs margaritan blev det sockrad kant, rikitgt gott.
Och TP disney är svårare än ni tror.



På lördagen vakades det jobb sen hem för att äta,
pussa på pojken och gå ut med Nikita.
Sen iväg med vin och god cider till Anneli som var hos Emma
på frösön. Jätte roligt dans spel hade hon till Wii,
skrattade jätte mycke. Sen blev det utgång.





Har iaf berättat för mamma nu, det blev jobbigare än jag trott.
Hon sa att det inte var nå roligt att höra,
när jag sa att vi fått lägenhet i Linköping och att flytten blir av.
Sen ställde och alla 100 frågor som alla ställer och när hon märkte
att jag hade bra svar och att saker å ting redan var så bestämda
så började hon gråta och då började såklart jag med gråta.
Allt kändes så jobbigt.
Jag sa att brorsan var glad och att Daniels mamma var glad men ja...
Åhh... just nu känner jag mig tom och förrvirad,
ville aldrig såra henne.
Känner mig dum som inte gjorde henne delaktig
tidigare. Kunde ha berättat redan i december att vi kommer vilja
flytta i vår, och berättat när vi fick lite tjing på den här lägenheten,
nu kom allt samtidigt. Tror hon blev lite ledsen för det ochså att allt
redan var så bestämt och att min lägenhet redan är uppsagd. Känner mig
lite taskig på så sätt men jag har ju hela tiden vetat att hon inte skulle tycka om
det jag planerade, varken då lr nu. Åhh... 
Känner mig bara så ledsen över att hon blev så ledsen.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Du är så fin Zandra!

2010-02-02 @ 09:26:58
URL: http://tensby.blogg.se/
Postat av: Minna

Hon behöver bara smälta det lite tror jag. Kan inte va lätt när ens barn växer upp och har en egen vilja. Snart blir hon glad för din skull ska du se <3

2010-02-02 @ 12:23:09
URL: http://underbluesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0