Solen är här!

Kom nyss in från en lång tur med Nikita,
strålande väder. Kallt men ändå så att solen kunde steka på ryggen.
Fick pälsjackan såld för 250kr+100kr frakt å det tackar jag för,
köpte den själv på trdera för typ 2 år sedan. Skickade den idag.

Var ner och pratade med min chef i morse om flytten och
allt, hon ska skicka iväg ett mail till Cubusx2 och
Bikbok (dom är ju samma koncern) i Linköping med referenser
och så, sen är det bara för mig sen att skicka CV.

Gick in på utförsäljningen till Lindex och jag var ganska
tidigt för det var lugnt med folk i början, tills jag kom till kön,
45min stod jag... Men det var bättre saker där än på Rut m.fl.,
plus att kläderna lukta mycke mindre.
Allt smink för halva priset, parfym, underkläder, massa kläder,
barnkläder, strumbyxor till förbannelse, hårfärg, allt för halva.
Mitt skulle bli 989, men betalade 498,50.
Hittade äntligen spetshandskar, som jag har letat,
parfym som jag skulle köpa i julas men tog slut, snygga leggings,
3-pack strumpor för 25kr;), glitter eyeliner, läppgegga,
sommartröja som jag ska ha på festival när det blir Peace and Love,
vilket jag tror å hoppas blir av.


Det enda jag köpte på Rut m.fl på deras rea för 2 veckor sen
var även där ett festivalplagg, ful/snygg tunn tunika i alla färger;)


Jag planerar för två rätters ikväll till mig å min älskling,
lite vin och öl å allmänt mys. Han har jobbat så mycket nu och
pluggat som en tok till körkortet på slutet, är så stolt att han redan
kommit så långt. Så ikväll blir det lite sen middag kring halv åtta/åtta,
men så får det bli, vill överaska lite med god middag.
Du är så duktig!

Imorn kommer Åsa efter jobbet, vi ska laga GI-middag och
rensa ut min garderob, iaf påbörja rensa, nervös som fan vad jag kommer
få behålla å inte, hon är nog den hårdaste jury medlemmen.
Men det ska hinnas med vin å schlager ochså;)

Nu skulle jag ha knopat ihop CV till Göta kanal båten som söker servitriser
i Linköping, jobbet startar i maj, perfekt.
Finslipa lite på CV till Cubus, ett till ett café i Ikanohuset och ett till Gina å Bikbok.
Men jag tror fan det får vänta till måndag, måste städa, åka på systemet,
handla det som fattas till ikväll och imorn.



Ha en bra alla-hjärtans-dag på söndag!
Love.

Kommentarer
Postat av: MarielleGrääs

ja det hade varit helt underbart. ne jag vet, men jag är dålig på att fråga om hjälp, haha. förstår inte riktigt varför. puss

2010-02-12 @ 19:17:37
URL: http://lenamarielle.bloggplatsen.se/
Postat av: Julia

Hej Zandra! Det är nämligen så att jag är bjuden på 80 tals fest imorgon. Tänkte höra om du har nå kläder som är skrikiga? Boddy eller liknande? Kram!

2010-02-12 @ 22:45:11
URL: http://angelbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0