Älskade serie.

Nytt år, nya tag.
Har väl inte precis nåt löfte,
tänker inte förbjuda mig själv till att inte
få ät det, eller måste gör så.
Men vill försöka göra säker som får mig att må bra.

Jag å Anneli använde våra träningskort flitigt under
hösten men i december blev det lite. Mycke jobb, mycke
ute på stan för att fixa julklappar, många måsten, alldeles
för lite tid med pojkvän och lillvovven.
Men nu ska vi nog åka på våra vattenpass igen och jag ska iväg
på dans och core. Badhuset ska öka grupp-passen så det kanske
kommer några nya spännande pass.

Vill ställa upp mer för Daniel så mycke
som han ställer upp för mig.

Tänka mer på vilka jag lägger tid på och inte,
vilka som verkligen är mina vänner. Vilka som verkligen
hör av sig och frågar hur man mår eller om man ska ses och
inte bara när dom behöver nåt.

Hälsans tecken. Vill ät sånt som får mig att orkar mer och
inte sånt man blir trött å går upp i vikt av.

Säger upp lägenheten i mars
och ser framåt mot nya äventyr.



Tack 60-tals serien"Mad men" för nyårshelgen.
Nyårsdagen visades hela första säsongen, 12-21;)
Oddsen var verkligen emot mig på kvällen
då mr fucking bean visades på 3:an och 5:an,
på 4:an och 6:an visades starwars skit och nåt
annat rymdigt.
Lör och sön, säsong två av "Mad men".


Funderar på dom som får roller i filmer/serier för att dom är fula.
Dom ska spela den där fula flickan eller den där tjocka
gubben som alla är elak mot. Tänk å få en roll bara för att du
passar som den fula ankungen.
Sen är det nog oftare än man tror så att dom är vackra
men att filmfixarna gör dom fula.

"Peggy Olsen" är den fula tjejen som alla utnyttjar
eller håller sig ifrån. Hon är den dom kallas tjock och
ingen vill ha henne.
Brukar ofta kolla upp dom som ska vara den där ankungen,
oftast är dom finare än man nånsin tror innan.
vs

vs

vs



Nu ska jag å Anneli äntligen på Avatar.

Kommentarer
Postat av: Renée

Men gud, Napoleon Dynamite såg ju fan BRA ut! det kunde jag aldrig tänka mig =D



Jag har funderingar på att dra en sväng till en annan stad, över en helg eller en dag, bara för att se nytt osv.

Hur jobbar du och är det nåt du vill göra?

Puss

2010-01-05 @ 19:50:20
URL: http://r85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0