Över 30grader varje dag.

Varma dagar, fy fan. Svetten bokstavligen rinner.
Var tvungan att köpa en golvfläkt igår,
mycke för Nikita skull men även för oss om vi ska få sömn,
för i söndags när jag skulle lägga mig från att ha somnat på
soffan var kl 00.30 och ändå var det 25grader ute och då har
mätaren stått i skugga från 11 på dagen, balkongdörren ut från
sovrummet hade stått öppen hela eftermiddagen men det va
så jävla varmt när jag skulle sova fast vi har solen åt andra hållet på
eftermiddagen och kvällen. Det va fan inte okej så jag
åkte å köpte en fläkt, såklart var den slut men hittade en annan sen.


Men skönt har det såklart ochså varit, har solat varje dag och Nikita
har legat ute hos mig i skuggan och knaprat på ben och fått iskallt vatten ute,
nu lägger i flaskor i kylen så hon ska få rikitgt kallt vatten.
Våran jätte fina rosbuske har slagit ut, den är så socker fin.




Måste erkänna att jag har intresserat mig av fotbollen likförbannat,
har faktiskt tyckt det varit ganska spännande, har lyssnat på sporten i bilen
och sett matcher med Daniel, har lärt mig en massa nytt. Men jag har väl
inte haft nå speciellt lag som så utan hejat på dom Daniel hejat på å
då har vi för det mesta vunnit, förutom finalen dock.

Åkte ner för att se bronsmatchen på stan i lördags, jag ville jätte gärna
gå till ett ställe som hade storbildskärm och Daniel visste
vart det fanns. Det va så varmt ute och
cidern var så kall och den har aldrig smakat godare, Jinx summer sprtizer.


Sen gick vi till La Scalas och drack billig shots och skogsbärs cider,
öl å teuqila för Daniel;) Fast vi tog bussen som gick kl ett så var
det så jäkla varmt, tog med mig jacka men behövde aldrig använda den,
helt sjukt att det är så vamt på kvällen/natten





På söndag åkte vi till Varamon som jag läst om i tidningen, 4mil till Motala.
Nu har nog många fler läst om stranden för i DN igår så utnämndes den till
Sveriges näst bästa strand, de ni, där va jag i söndags;) 5km lång sandstrand
men det va helt fullt, vi var tvungen att stå å titta ett tag för vi såg liksom ingen
plats för våra solstolar, men vi hitta en bra plats tillslut.
Kycklingsallad hade vi gjort som vi åt och massa vatten drack vi,
köpte glass från kiosken ochså.
Himla fin sandstrand, lång-grunt, badvänligt vatten
ochså så t.o.m. jag badade, dock inte Daniel, bara benen. Sjukt varmt var det,
jag låg av å ann i stolen för det var för varmt.

Men om vattnet var badvänligt nu, hur varmt kommer vattnet vara i typ
slutet av Augusti då?;) Ser framför mig; jag å Renee åka dit
med grabbazen och packat ner lite cider;)




Såg Walk the Line i veckan, såg Boogie Nigths igår.
Fiiina dagar har svempt förbi med älsklingen, vad kan jag säga,
jag tycker om att vara mig just nu♥

Kommentarer
Postat av: Renée

Vad vacker du är, vännen!



Åååh, har ni varit på en strand?! Fan vad sweet!

Men LÄTT att vi åker diiit dååå =) =)



Saknar dig, Zandra.

Puss

2010-07-13 @ 22:12:09
URL: http://r85.blogg.se/
Postat av: MarielleGrääs

ja där har man ju varit och badat, helt underbart alltså :D

2010-07-14 @ 12:47:26
URL: http://lenamarielle.bloggplatsen.se
Postat av: Emma

Jävla snyggning!<3

2010-07-15 @ 00:13:16
URL: http://atensbything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0