Somriga ting.


Igår efter jobbet skyndade jag till systemet
för att överraska älsklingen när han kom hem.
Systemet är öppet till åtta i Tornby så jag hann
efter att jag slutat sju i Norrköping.

Fixade till ölkorv, kräftstjärtar, västerbottenpaj,
oliver, nektariner, ost och kex, lite öl å vin.
Han går ju hem från jobbet varje kväll kl nio
så han var jätte varmt när han kom hem och blev glad
över att få en kall öl så fort han klev innanför dörren;)



Idag har jag varit ledig, 30 grader ute, jag har solat,
Daniel har jobbat 10-15 idag och nu är han på jobbfest.
Hur mycket jag än solar blir jag mest fräknig i ansiktet,
ingen färg... vet inte riktigt varför.


Olika sommar ting jag inte hade velat varit utan:
Mitt rosa stor linne från Gina och mina älskade
cykelbyxor♥ med spets som går att ha under allt.


Den nya behån utan knäppe, bara fin spets baktill♥. En svart och en
aprikos. Den är skönaste behån jag haft och man behöver inte vara orolig
att nåt ska ploppa ut. Här är det jätte mode med stor
linnen, gärna med brottar rygg som visar mycket hud och behå så
där är det snyggt med en sådan. Älskar färgen aprikos ochså.


Alla somriga nagellack. Min nya favorit är ljus blå med vitt skimmer över.



Shorts, I love it! Det är alltid så varmt på morgonen
när man ska ta ut Nikita så det är skönt att bara dra på
sig ett par shorts och linne. Aprikosa från Cubus
och dom svart/rosa från New Yorker♥.



Sololja, carrot oil som får brännan att bli starkare och håller
längre.


Älskar mina Love smycken, två till har kommit till samlingen,
kunde inte välja silver lr guld så det blev båda, från Cubus faktiskt.


Äntligen är Mia tillbaka på jobbet
efter 3veckor semester.
Mia: du i helgen...
Jag: ja...?
Mia: Då ska vi mysa;)
Så det blir att åka in lite tidigare imorn och på söndag
för då dricker vi vårat kaffe å surrar på,
och testar en hel del kläder;)

Pappa kommer hit nästa helg, ska bli jätte roligt,
måste bara få till uteplatsen först. Trotsar
på att jag ska ha mörk blåa lr mörk gröna plast
bord och stolar men dom kostar 500kr mer än dom vita.
Visst, inne vill jag ha stilrent med svart och vitt men vita
plast möbler är så jäkla vanligt och tråkigt. Får se hur jag gör...
Kan ju alltid köpa nån plast helduk och shyssta dynor till.

Har glömt att säga fast jag vetat det länge,
vi kommer inte hem till Yran/stråket,
lever länge på Peace and Love;)


Nu ska jag å Nikita på äventyr,
ska gå till en mataffär jag aldrig gått
till så vi får se om vi hittar.


Ikväll tänker jag mysa ute med Nikita i kvälls solen och missar
inte Sopranos kl 23.

Kommentarer
Postat av: Minna

var har du köpt bh:n? såg himla skön ut och så va den snygg!

2010-07-17 @ 10:10:41
URL: http://underbluesky.blogg.se/
Postat av: Z

Dom är från Cubus, 2 för 169kr, dom är jätte sköna!

2010-07-17 @ 18:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0