Kärt återseende.

Mamma kom i helgen, skulle egentligen komma på
lördagen efter mitt jobb och stanna till söndag men dom kom
redan på fredagen och åkte hem på söndagen.
Dom tog husbussen efter många om å men på torsdagen till
Lennarts syster i Västerås å sen till oss på fredagen. Lucas följde med
och dom sov i den fast vi erbjöd sovplats.
Mamma hade köpt kyckling å kött på vägen till oss
så hon börja laga mat det första, gongonzola sås och pommes
och till dett ryggbiff och kyckling. Vin blev det ochså;)
På lördagen skulle jag jobba men innan det åkte jag å Daniel
och hämtade tvn vi hade betalat på onsdagen och vi köpte även
en grill. Efter jobbat så grillade vi fläskfile och
kyckling, gjorte svamp sås och vitlöks sås, kalamata oliver och vitlöksoliver,
sallad med melon och glömde såklat vitlöksbrödet märkte jag idag.
Sen kaffe och jordgubbshjärtan, gud va dom är goda!
Blev även massa vin å öl;) Plus att Daniel bjöd på whisky.



På söndagen åkte dom hem efter frukostenoch då skulle mamma
till å gråta ochså men det gick snabbt över. Såklat glömde
hon sin handväska med mobil, plånbock, jobbnyckel och läppgegga.
Skickade upp det idag.
Kändes bra att ha dom här, vi skratta mycket och prata
en massa, mamma tyckte lägenheten var fin.



Har köpt ny tv och jag blev jätte nöjd.
Lite sladdar och sånt som man mäste fixa annars
blev det riktigt snyggt.


Blir ju inget Blekinge i midsommar, fundrar på att åka hem,
jag är ju ledig hela midsommar veckan förutom måndagen,
och det har jag inte ens tagit ledigt så man borde ju passa på
men jag vet inte om jag orkar. Känns dumt då vi tackat nej till
ett bröllopp ochså för att vi inte skulle åka upp
ochså gör vi det ändå... jaja, får se hur det blir.
Peace and love veckan efter.

Ses.

Kommentarer
Postat av: Minna

Jag har aldrig sett dom där jordgubbshjärtarna! Måste testas! :)

Snyggt med tv:n och tv-bänken.

2010-06-14 @ 22:25:53
URL: http://underbluesky.blogg.se/
Postat av: Anonym

KOM HEM!!!!

2010-06-14 @ 22:46:21
Postat av: Anneli

Det vore jätteroligt om ni kom hem en sväng!!=) Kram!

2010-06-15 @ 08:14:16
Postat av: Renée

Åh vad bra det blev med tv'n. Och snygga kronor bredvid.

Det vore ju skiiitnice om ni kom upp till midsommar! Ni är mer än välkomna. Ni kan sova hos mig (om ni tar med luftmadrassen, eller är den fortfarande paj?)



Klart vi ska åka utomlands tillsammans! Sikta på i höst?

Ringer dig ikväll ang Peace & love.

Puuuuuuuss!

2010-06-15 @ 19:30:02
URL: http://r85.blogg.se/
Postat av: Z

Haha, i höst tror jag inte, pengarna rullar iväg till annat så man har inte så stor chans att spara, men kanske till maj? Madrassen är fortfarande sönder, ska ringa jula imorn, den måste ju bli lagad till P&L ju. men det blir ju lite svårt att sova hos dig med katterna å Nikita, det ordnar sig.

2010-06-15 @ 20:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0