Att vara rädd för sin mamma...

Mamma hade ringt mig halv nio i morse,
och sen kl nio.
Jag hade på ljudlös och eftersom jag gick ut med Nikita så
sent igår så jag tänkte ligga för en gångs skull till halv tio,
men efter att jag sett kring nio att hon ringt två gånger var jag
tvungen att gå upp för att ringa.
Varför ringer du mig halv nio på en lördag??

Jaja, det hon skulle säga var att jag skulle ta med
ett par byxor till henne. Jag köpte ett par byxor som hon ville ha för min rabatt
på Cubus för ett tag sen.
Vi la på och jag gick raka vägen å tog byxorna för att lägga
ner dom i väskan.
Sen möblerade jag om i väskan och av nån anledning
så las byxorna ut. När jag kom på jobbet märkte jag att dom
inte var med.
Jag blev helt iskall, det är liksom inte första gången jag glömt nåt
åt henne så hon blir tvungen att åka upp till Torvalla
och hämta det själv, det blir en ganska lång omväg för henne.

Så jag ringer iaf Daniel för att få han att hänga
dom på dörren iaf men han sover eftersom han jobbat natt.
Ringer mamma för att säga att jag glömt dom men får inte tag i henne...
åh.. jag känner bara hur sur hon kommer bli åååhhh...
Men då kom jag på att Daniels mamma skulle ner på stan,
som för övrigt bor i odensala, men tänkte att hon kanske
kunde ta en omväg och gå in för att hämta påsen
då vi är dåliga på att låsa dörren :S

Och som tur var ville hon ställa upp på det,
inga problem säger hon, som vanligt.
Vilken tur jag har som har en underbaring till svärmor.
Berättade inget för mamma utan gav bara över dom.


Jäkligt bra dag på jobbet idag, sålde för mycket mer
än budget så det blev 15kr mer i timmen idag, plus 100% min lön.





Nu måste jag göra mig i ordning lite, ska iväg till Renee
å se på Andra chansen.

Kommentarer
Postat av: Minna

Snygg tröja!

2010-03-07 @ 11:17:38
URL: http://underbluesky.blogg.se/
Postat av: Z

Tack tack, Cubus;)

2010-03-07 @ 15:48:00
Postat av: Emma

Haha! Att vara radd for sin mamma. Ja du gumman, de e inte latt heller. Satt pa ett internetcafe nar jag laste det dar forst o hade svart att inte skratta haogt. Fnissade lite tyst for mig sjalv i stallet. Tur det redde ut sig. Saknar dig o hoppas allt ar bra, Anneli skrev att ni hade fatt mildvader. Hoppas det haller i sig nu da sa ni far var nan gang! Ta hand om dig nu stumpan! Du far garna skriva nan rad. Ta o maila mig om du har lust. [email protected]

Pussar o kramar!!<3



2010-03-11 @ 12:14:21
URL: http://atensbything.blogg.se/
Postat av: Z

EMMA!! Du lever alltså? Hur är Australien?? Skriver till dig imorn!

2010-03-11 @ 22:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0