Ett försök till att få ihop alla.

Eftersom jag fyller åt den 11april tänkte jag ju ha fest
den 10april men saker har gjort att det inte går,
och jag kan inte ha den på fredagen då Daniel å
Anneli ska göra högskoleprovet på lördagen.
Så enda helgen som går är tyvärr påskhelgen.
Den 3:e på lördagen, påskaftonen. Även om man är på middag
kanske man kan gå på en fest senare?

Har pratat med några kollegor och dom
kan denna helg, ska höra med resten ochså,
Cubus är ju stängd på söndagen,
vet att mina närmaste kan men ni andra då?
Hör av er till mobilen som ni flesta gjorde sist jag skrev den 10:e.

Om det blir för lite folk som kan så orkar jag inte pussla
så mycke mer. Föreslår att vi
bara går ut å äter på Dalwinnie lr liknande....


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag vill gärna vara med, om jag får? :)

2010-03-21 @ 17:54:02
Postat av: Grete

Tyvärr kan jag inte påskhelgen, men jag ska försöka titta in på Cubus nångång om jag är i stan innan du åker.

2010-03-21 @ 18:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0