MARKNAD.

Igår vankades de Gregoriemarknaden,
rigtigt trevligt. Gubbar som skrivar korv, brända mandlar,
getost, väskstånd, godis, smycken, tröjor med tryck m.m.
Jag å Renee tog oss en tur.
Köpte en otroligt fin 3D plansch på Marilyn, samlar ju på henne,
köpte 16 sockar för 100kr(!) och 88:an chokladboll
+vitchokladboll.
Gick iväg och köpte ett Wii sen,
köpte ett bagagnat för endast 1700kr istället för 2200kr,
fick med wii sports å dosa som alltid,
plus att jag köpte det älskade Mario spelet.
(Önskar mig Mario Galaxy 1 i present)


Anneli kom förbi med sina två dosor så vi spelade alltså tre personer på
mario spelet (Mario, Luigi och Toad)
Fan va svårt de va att vara tre på samma bana,
man måste vänta in varandra och hjälpas åt
men fy fan vad vi skratta å skrek när vi höll på dö, haha.
Sen kom Daniel kring 01.00 då turdes om, spelade till 02.00.


Börjar kl 13, sen efter är det till att stöka inför kvällen,
Davaid har beställt varma chips med taco röra, Anneli vill ha röd pest,
själv vill jag göra brownies med vitchokladkräm på, hinna?

SCHLAGER-FINAL!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0