Snart så..!

Pappa tog datorn innan helgen för att installera
ett nytt XP och sätta in ljudkort plus lägga in lite fler saker.

Helgen bestod av Mario Wii spelande med Åsa å
Gabban, dom älskade de ochså;)


Nu är det så jävla nära flytt känner jag,
känner igen mig i det emma kände 3 vackor innan Australien,
stress, ångest, lite sömn, vakna varje morgon kring 06 och kan för allt
i världen somna om för jag tänker bara på allt som
ska ringas, hinnas och göras, alla man ska hinna träffa.
Men annars ser jag bara så himla mycke framemot allt.


Ska iväg på jobbet snart, massa bra erbjudande nu.
Valfria jenas å valfri topp endast 399 oavsett pris innan.
Alltså jeans för 600kr och en topp för 130= 399!

25% på alla underkläder, ta 3 betala för 2 på strumbyxor,
benvärmare, trosor m.m. Yeh!

Har fixat tid för besiktining på lägenheten, ringt comhem för att flytta
modemet, prel. bokat kvarterslokalen för den 3:e april, ska se den imorn,
fixat adressändring.
Har dock inte lämnat in mitt träningskort/band på badet, vill liksom inte;)
Bara jag lämnar in det så har dom listor på folk som vill ta över för att slippa
inträdes avgiften men vill ha det så länge de går.

Om nån har lust att ta över silverkort/band på badet
innan jag lämnar in det så hör av er,
där finns pass som bodypump, bodybalace, aqua pass
(bas, medel, djupvatten)
, bodystep, afropower dance, core,
core cirkel
, poweryoga, jätte fräscht gym,
plus att du behöver aldrig mer betala inträdde för badet,
inte ens för att relaxa bara en timme.
Älskar detta band!
Såg att det finns tränningskort på badet i Linköping ochså,
ska fixa det så fort jag är på plats.



Kommentarer
Postat av: Anneli

Jag tror att Simon kan vilja ha ditt träningskort! Jag ska kolla med honom.. KRaam!

2010-03-24 @ 13:37:31
URL: http://tabularasa.blogg.se/
Postat av: Denice

vad kostar träningskortet per månad?

2010-03-24 @ 14:18:51
Postat av: Z

Det kostar 405kr i månaden, 479kr om man vill ha både på city och badet men nu har det kommit så mycket fler pass till badet så jag tycker inte man behöver båda ställena.

2010-03-25 @ 09:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0