Linköping<>Norrköping

Jag är så otroligt glad.
Jag har fått jobb nere i Norrköping,
35min från vår lägenhet i Linköping!
Ett vikariat på Cubus i city, inte det nya stället,
det går ut i september men är knappast
orolig efter det, man har ju fått in en fot då
plus att jag tänkte åndå kolla på extra jobb i Linköping
på Cubus. Är så nöjd å glad, får fortsätta med det jobb
jag älskar och trivs med.
Chefen och jag kom jätte bra överrens,
vi skrattade och prata länge.
Hon frågade om jag skulle bort nåt i sommar och nämnde
att jag kanske ville ta ledig 5 dagar för en festival och det
trodde hon att hon kunde fixa!
Alltså vilket flyt jag är i just nu!

Jay-Z kommer till Peace and Love!

Och även Robyn, annars är det inte så mycket än faktiskt.
Men vi vill ju som dit ändå, hoppas på väder som sist, sola,
spela vollyboll, dricka cider å njuta.

Jag å Daniel har varit hos Mikee å spelat Wii med Renee,
Mikee är hos sin mamma.
Jätte roligt även denna gång.
jag å Daniel kom just in med en tur med Nikita,
hon skulle få slippa all päls imorn och bli korthårig
äntligen men så blev det inställt då hon på trimstället
är sjuk... fan...

Såg nu att Emma kommentarat ett inlägg,
fränt, kommentar ända från Australien;)




Imorn-begravning.

Kommentarer
Postat av: Denice

Stort grattis till jobbet i norrköping! vad kul! Ligger verkligen krut i dig :D Kram

2010-03-12 @ 12:25:16
Postat av: Jessica

Välkommen till våran stad. Kan jag komma och hälsa på dig på jobbet och du kan ju få kika förbi om du vill på en kaffe =D



Kram Jessica

2010-03-15 @ 14:19:33
URL: http://mohlne.blogspot.com
Postat av: Jessica

Välkommen till våran stad. Kan jag komma och hälsa på dig på jobbet och du kan ju få kika förbi om du vill på en kaffe =D



Kram Jessica

2010-03-15 @ 14:20:36
URL: http://mohlne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0