Virrig...

Kom hem tolv ikväll, haft inventering på Cubus.
Först jobbat 10-17, sen 19-23.30
Blippat med blippen 2800 plagg, blev helt snurrig
på slutet och flamsiga blev vi. Efter gick jag ner
till min vanilga parkering för att där nere komma på att
jag parkerat bilen uppe vid G3, yes... trött.

Andra chansen i helgen var skit.
50tals rytmen Pauline gick inte vidare och
heller inte Alcazar.
Renée (som för övrigt försöker få sitt hår blont,
vilket tar en jävla tid, I know;)
berättade att veckan innan kallade Pernilla Wahlgren sig
själv för en MILF, dom som intervjuade henne frågade
vad det betydde,
"Ehh.. det betyder... äh, ni får googla de, hihih..."
Men åh!!
Nu när Jessica å fuckning Pernilla gick vidare stod
det Schlager MILF:arna vidare till final.
Vilka jävla töntar, inte för att jag tror Jessica själv kallar
sig det men ändå...

Enligt aftonbladets röstning vinner Anna Bergendahl
å Ola kommer sist,
fan vad jag önska Ola sist, eller Pernilla.
(Längtar till finalen, fy fan va spännande!)
Men om det blir som i andra chansen så går
ingen av mina favoriter vidare fast jag har så många i år.

Andra chansen i bilder:



Hade jätte roligt hos Renée, plus att jag följde
med tjejerna på krogen å hade för en gångs skulle roligt,
har tyckte det varit lite trögt på krogen sista tiden å har inte gärnat
gått ut men det va riktigt kul.

Var nära att köpa ett Wii i förrgår, har ju present kort
på 1500kr som funkar lite varstanns, bl.a. på OnOff,
vill köpa Wii å mario spelet;) Får se vad som sker...



Vill att folk tänker lite på vad ni gör lördagen den 10april,
kommer eventuellt låna lokalen för Timmervägen då
och ha lite kalas, eftersom jag fyller år den 11april
och flyttar helgen efter. Tänkte bjuda, vänner, kollegor, bekanta,
gamla klasskompisar, kompisar från förr, nyfunna vänner m.fl.
Fundera, kom med förslag på vad man kan göra under kvällen,
vad man kan laga för tilltugg, musik,
kan ni komma, kan ni inte? Hör av er lite.



Kommentarer
Postat av: Denice

Fick ditt sms om i helgen,men kan nog inte komma då. Har lovat att kolla på melodifestivalen uppe på körfältet .. Men lokalsfesten kanske klaffar bättre, ska ta en kik då jag kommer till Ösd och kan kolla i kalendern ^^ Kram

2010-03-12 @ 12:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0