YES!!!

Jag kan väl säga såhär, jag är så otroligt nöjd
med resultatet från igår. Lite roligt att Björn Gustavsson
dök upp i Salems låt. Lite roligt att Pernilla kom sist.
Äntligen går en utav mina favoriter till final
och jag kan verkligen heja på Sverige i eurovision.
Visst, Eric var nog min största favorit, jag röstade på han två gånger,
men Anna var ändå en favorit, blev jätte jätte glad
när hon vann.
Blev så uppspelt så när jag skulle skicka sms till
Emma i Australien så skrev jag Anna vann Idol, haha!



Här får vi veta att hon vunnit, haha









Hade en jätte trevlig kväll, sista kvällen vi har en get together i
denna lägenhet. Nu ska vi börja packa ner saker.
Alltså jag längtar så mycket till den 16april,
då flyttar vi. Längtar till mitt nya jobb,
längtar till den otroligt fina å stor lägenheten.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Du är SÅ vacker zandra! Jag fick ett långt mail av emma igår. Hon kanske ska hoppa fallskärm!!! :)

Vad skoj att Anna vann igår, jag hejade på henne!

2010-03-14 @ 12:38:27
URL: http://tensby.blogg.se/
Postat av: Minna

Alltså den där klänningen är så sjukt snygg! (Den du har på dig)

2010-03-14 @ 12:41:48
URL: http://underbluesky.blogg.se/
Postat av: mary

zandra jag har återupptagit bloggandet! tänkte bara meddela det:D

2010-03-14 @ 14:39:28
URL: http://buumble.blogg.se/
Postat av: Z

Tack Minna, Cubus har snyggare kläder än vad man tror i första ögonblicket, klänningen kommer ju därifrån. Tack Jossan, du är ochså så vacker!

2010-03-14 @ 18:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0