Kort skinnjacka sökes!

Köpte en klänning på HM idag,
gick ochså dit för att se om den svarta, snygga,
midjekorta jacka kommit in men tyvärr. Finns på nätet
men inte min storlek. Vill verkligen, verkligen har en kort,
kort skinnjacka.


Kan tyvärr inte ha grått har jag märkt men jag testade den å den va snygg
men vill ha den svarta. Ska spana på nätet om det bli påfyllning.



Vill ha en midjekort eller en sån som slutar alldeles under bysten,
vart finns dom?? I Love Them!!!



Idag på datumet är det exakt en månad tills vi flyttar
70mil härifrån. På fredag är det exakt fyra veckor,
vet inte rikitgt hur man räknar...
Vilket som är det kort tid kvar, såhär ser flyttplanen ut.
Sista veckan flyttar vi ut och bor hos Daniel mamma å
styvpappa som har en hel undervåning tom med tre sovrum
och ett vardags rum med öppen spis. Ska alltså försöka få
ut alla möbler måndagen 12:e-13:e, städa ur 13:e-14:e, helst besiktning den
14:e, men även 15:e går bra.
På fredag den 16:e åker vi med första lasset.
Först var det sagt att vi skulle åka två bilar ner med två släpvagnar och
turas om å köra. Men jobbsaker har gjort att PerÅke inte kan så vi åker
alltså den helgen och Veronica å PerÅke kommer helgen efter
med den större släpvagnen med resten.
Eftersom mitt jobb där nere egentligen börjar den 1:a april så varken
vill eller kan jag vänta till helgen efter. Daniels körkorts-tagande har fastnat
lite då transportstyrelsen är så jävla seg. Jag vill/kan inte köra hela biten själv
med släpvagen så otroligt snälla å hjälpsamma Renee ställer upp och delar turen ner.
Hittade en billig tågbiljett hem till henne på söndagen, endast 295kr!
Så, det va väl de...
((Om lägenheten är tom den 15:a kanske vi kan åka
redan den morgonen och flytta in då, men det kom jag på idag
så det har jag inte framfört till min sambo än:))
Längtar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0