Men vad i hela helvete????

Anna gjorde ett sånt otroligt framträdande ikväll♥,
fick en tår i ögat och högtalarna fick jobba.

Hur kunde hon inte gå vidare?
Va???
Har fortfarande inte fattat de...

Hur är detta möjligt?
Och nu säger jag inte det bara för att Sverige inte gick vidare
utan nu säger jag det för att jag undrar hur
Rumänien, Slovenien, Turkiet, Cypern kunde gå vidare???
(se skiten på youtube)

Känns inte lika viktigt att vara hemma på lördag,
kanske blir vid hamn-festivalen hela kvällen,
bojkotta Eurovision liksom.
Sverige har alltid varit med i finalen, alltid!
Har läst massa kommentarer från hela europa och dom verkade
gilla henne, varför gick hon då inte vidare?

Hon som var bäst i tisdags gick inte vidare
och hon som var bäst ikväll (Anna) gick inte vidare.
Den som jag ville förutom Anna var Georgien och hon gick vidare,
ville även Kroatien men dom gick inte vidare.
Om jag ska se på lördag så kommer jag heja på Georgien men
även Danmark som hade en typisk duett-schlager som var bra.

Messade hela kvällen med Emma och Minna,
vi hade lite olika smaker men det är väl just de som gör det roligt.
Men både jag å Emma älskade Anna iaf.
Saknade faktiskt konstigt nog Gretes sarkastiska kommentarer
på kläder, look, sång, dans, humör, körer, dansare, show m.m.

((Kan inte låta bli att tänka på att om Eric Saade hade tävlat för
Sverige hade vi gått vidare, han stack ut))

Nikita vid min sida ikväll.
Blev ingen choklad lr stjärnor alls, det var för spännande.


Jag minns en gång då man faktiskt älskade en låt från
Eurovision song contest (körs fortfarande i min mp3:n)



Känner mig mållös, känner mig irriterad.
Nu förstår jag hur ni grabbar/tjejer känner er
då Sverige inte gick till VM i fotboll i år.
*besvikelse*

Kommentarer
Postat av: Minna

Jag har inte ens ord för hur besviken jag är... Det blir bojkott för min del på lördag iallafall.

2010-05-28 @ 14:03:55
URL: http://underbluesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0