Underbara ting!

Jag håller på att leta efter en bäddsoffa,
den ska vara i "extra" rummet där datorn står.
Med ett jätte fint överkast från Indiska så det spelar
egentligen ingen roll hur den ser ut.
Det ska bli ett Orientaliskt/indiska rum, som "ute"
rummet jag hade på Skogsbruks.
Här ska alla färger blandas, ingen begränsning.
Resten av lägenheten går ju i stilrent svart och vitt så
i detta rum kommer jag bara gå lös. Så fort rummet är "klart"
har jag sagt till Daniel att jag ska börja läsa min bok som jag fan ska
läsa ut ochså.

Rummet på skogsbruks va det absolut mysigaste rummet, inga möbler,
stor kuddar, en kista som bord, färgade gardiner.
Jag älskade det rummet, fönstren som gick att dra till ena sidan
så det blev som en balkong, känslan vi alla fick i rummet, vi var oftast
hos mig å myste eller drack vin med massa frukt,
hittade massa gamla bilder därifrån





Rummet blev aldrig klart, bodde ju där bara ett år. Hade hur mycket
idéer som helst till det rummet... små pallar, mer kuddar, ljuslyktor,
lågt bord, små lampor m.m..


Jag vet inte om det är Indiska lr om det är Norrköpings Indiska i Linden,
men fy fan vad mycke fint dom har och dom har fixat så fint
vid ingången så man vill bara gå in varje gång man går förbi.
Indiska ligger mittemot Cubus i Linden och jag kan inte låta
bli att gå in för det är så otrligt mysigt där, och nu börjar juldukning i
skyltfönstret och dom röda glaskulorna vid ingången. Åhh..





Underbara ting!
Ge mig bara en soffa nu ska jag kan börja
(önskar mig såklart presentkort på Indiska)

Hittade dessa roliga bilder när jag gick igenom gammalt trams,
jag å Renee försökte vara Carolina Gynning;)



Och sen när vi skulle härma Annelis hårdrockstecken som
hon vid ett litet obevakat tillfälle råka göra helt fel


Äntligen jobb imorn, har varit ledig 3 dagar.



Zandra ♥ Daniel

Kommentarer
Postat av: Renée

Haha, fy fan vad härliga kort!

Jag gick faktiskt igenom just dom där korten för bara några veckor sen jag med. Skrattade högt för mig själv ;)



Det indiska temat är ju så otrooooligt mysigt och inbjudande, kul att du ska ha det i extrarummet.

Är det möjligtvis min bok du ska läsa?;)

2010-11-15 @ 21:16:09
URL: http://r85.blogg.se/
Postat av: Z

Vännen! Jag älskar också dom korten! Nje, nästan, det är Guns´n Roses bok; Welcome to the jungle som jag ska läsa. Mysa ner mig med alla färgglada kuddar, varm choklad och bok;)

2010-11-15 @ 21:20:35
Postat av: Minna

Jag älskar också Indiska, det är ju fantastiska saker som finns där! Om jag hade haft pengar skulle hela min lägenhet va inredd så. Mm...

Längtar tills ditt rum blir klart så man får se bilder :)

2010-11-15 @ 21:24:31
URL: http://underbluesky.blogg.se/
Postat av: Z

Ska försöka göra före å efter bilder men just nu ser det inte roligt ut:/

2010-11-15 @ 21:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0