Meant to be?

Japp, jag är en utav dom som dissar Haloween
i år, sparar pengar på det, tjänar pengar då jag tagit på mig att
jobba helg med 100%ob och jag vaknar fräsch idag;)

Var nära att vina lite hos Mia och nära
att haka på Tove men ne, god middag, mys med älsklingen och
"The Other Guys" blev det.

Förra Haloween dissade jag å Daniel firandet och fick
för oss att åka å besöka Linköping, staden
vi så länge pratat om.
Vi åkte upp till Ryd som vi kollat på på kartan.
Gick på en cykelväg som visade grönområde
och marklägenheter med stora uteplatser som var omringade
av fina häckar. Här vill vi bo sa vi,
hittade denna bild (datumet stämmer dock inte riktigt på kameran)
och ser att vi bor ju där nu.

Ett hus in vid pilen bor vi;)


Här är tennis planen nedanför oss.

Kul kul.
Nu ska jag fixa lite och sen köra min väg
till Norrköping och jobba på Cubus♥

Kommentarer
Postat av: Minna

Så himla coolt!

2010-10-31 @ 18:33:11
URL: http://underbluesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0