Nu är nya krafter påfyllda.

Denna jacka ska jag köpa, Love It!
Har inte köpt en ny vinter jacka/täckjacka på huuur länge som helst,
inte under åren jag å Daniel varit ihop och det är 4år nu. Jag köpte
ju min röda förra året men det är ju knappast en vinter jacka, bara dumjag
som använder den som en sådan.

Denna kostar 799kr men med rabbaten den 27:e som är 40% för
oss antställda så blir det endast 480kr!

Har hängt undan en massa på jobbet, tjejerna tycker jag hängt
undan halva butiken.
Förutom det jag hängt undan vill jag ha detta från Cubus:



Dom här jackorna från Cubus var med på TV4:

Har hängt undan den svarta med vitt men vet inte om
det blir den, finns bara en 34 kvar i Norrköping
och den hänger bakom mitt namn, haha, men det kanske bli så
Tove får ta den ändå.

Har varit lite bitter nu... eller snarare trött och stressad över att hinna med
saker här hemma lr att umgås.
Har jobbat 7 dagar i rad, eller inte riktigt.
I fredags var jag ledig men det va möte, så jag var
ändå tvungen att gå upp 6 för att vara på jobbet kl
8 för att vara klar kl 10. Visst, jag tycker möten är jätte
viktigt och det är då man har chans att påverka och
detta möte va jätte viktigt då Tina (min chef) berättade att hon jobbade
sin sista dag då...
När jag jobbar 9.30-19, så åker jag ca kvart i nio och är hemma kring åtta
för man kommer ifrån jobbet ca kvart över sju. Så man bli borta ca 11timmar,
på lördagar ca 9 timmar och i söndags skulle jag handla efter så då blev
det 6 timmar.
Igår jobbade jag på Cubus i Ingelstad och dom har öppet till åtta så
jag var hemma kvart i nio.. helt slut, plus att vara utan chef tar på krafterna,
ringa runt, pussla, få till lagret som är FULLT av varor och vi får nya varor
varje dag (tips någon?) plus att du ska sälja/mer sälja, le, få ut varor,
få plats med varor, hinna hänga snyggt på väggarna m.m....
Och sen fick jag veta att vi skulle ha möte i morse men att det va okej att jag
va hemma, för det skulle bara vara en timme, och jag skrev tillbaka att jag inte
skulle komma utan ha en dag hemma. Vara med Nikita som jag knappt träffa å
mysa med min älskling som ochså har jobbat och vi har knappt setts lr pratat
så ja... idag har jag alltså varit ledig;) Och nu har jag nya krafter;)

Imorn är jag ochså ledig men ska åka in på kvällen
för då blire party;) Gallerian Linden och Spiralen 1 & 2
ska äta gott och dricka gott tillsammans;)
Har köpt ny klänning och ska nu måla naglarna;)

Kommentarer
Postat av: Minna

Den där jackan va supersnygg! Stilrent med vitt.

2010-10-14 @ 17:51:12
URL: http://underbluesky.blogg.se/
Postat av: Dempa

Toksnygg jacka! Finns den i någon fler färg?

Kram

2010-10-14 @ 23:43:45
URL: http://dnajz.blogg.se/
Postat av: Z

Enligt våra papper tror jag att den ska komma in i svart å röd ochså, men ingelsta hade fått in den i mörkblå så jag vet inte riktigt...

2010-10-15 @ 11:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0