Grattis till er.

♥Grattis till mamma idag som fyller år♥
♥Grattis till Madelene (min hunvakt här nere och vän)
som fått en liten son♥

Nu är det fredag, har sett Dubidoo,
imorn blir det jobb sen festligheter med Cubus
från Ingelstad som bjudit in oss från Cubus City.
Ska bli trevligt, få traffa massa nya tjejer plus chefen
jag hade en månad och Emma.S som jobbade hos oss
hela sommaren.

Jag har alltså varit hos frissan för första gången i mitt
liv och blev riktigt nöjd, fan annars med det priset liksom..
Jätte trevliga tjejer, fick vatten och tidning medans jag väntade
och kaffe medans jag vänta på att håret skulle bli klart.
Men det är bara toning så om några veckor ska jag lägga en
till toning på det översta håret som har blivit blekt X antal gånger.
Men det gör jag själv.
Hon blandade en färg till längre håret och en med röda pigment i
till över håret men det blev liksom samma färg över hela bara det
att det kommer släppa endel på det förut blekta håret.

Hon klippte faktiskt till lite på topparna som har varit
blont för det va tuggumi känsla och förstört, så det va skönt.

Summa, det kostar 990kr toning för långt hår, men reservation för
att det kan komma behöva andvändas mer färg, alltså mer pengar.
Men det visste jag ju innan. Hon sa att det hade gått åt tub för 300kr mer
så jag låg på 1290kr när hon frågade om hon skulle klippa bort mitt
"döda" hår och jämna till över håret med det längre håret för priset av
en luggklippning som ligger på 190kr, ja sa ja,
så allt som allt blev det 1480kr.
Saftigt, men behövligt.


Det är inte riktigt så mörkt som på bilden,
mer varm chokladbrun färg.

Egentligen handlar det inte om att färgen skulle
bli så himla bra utan det handlar om att jag
vill låta mitt hår va ett tag och vill inte ha nån utväxt då...


Imorn tror jag det bli kjolen från Ullared på jobbet,
jag brukar ALLTID ha Cubus kläder så nångång får man fuska,
tröjan, trosorna, bh:n och strumpbyxorna kommer ju komma därifrån;)


Vill köpa nya skor, vet dock inte vad,
kanske uggs? Kängor är ju inne nu, dock
kan jag tycka dom känns å ser klumpiga ut på
mig men ja.. vi får se.



Är inne på puffärm, tycker det är snyggt och elegant:



Cubus har fått in sommarens populäraste BH igen,
den med spetsbaktill utan knäppe,
så snygga å så sköna! Skynda fynda, 2 för 169!!
Här är lite nyheter å sånt från Cubus ochså:


Ses imorn då.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Tycker du vart så himla fin i håret! Riktigt snyggt!

Vad kul med fest, gör ni inget annat ;) (Bara skämta lite) Önskar att jag kunde få hoppa in lite mer hos er då jag verkligen stormtrivs hos er och MED er. Tycker det är riktigt kul att få jobba lite. Men man glömmer ju tyvärr hälften eftersom det blir så sällan. Men ni vet vart jag finns! =D

Ha så kul imorgon, kanske kikar in och säger hej.

Kram

2010-10-08 @ 23:31:09
URL: http://mohlne.blogspot.com
Postat av: Minna

Gumman seriöst, ditt hår blev så jävla snyggt! Det ser så himla fräscht ut!

Puffärm är jag lite allergisk mot. Eller, jag kan tycka att det är snyggt på andra ibland, men jag skulle aldrig ha det själv.

Eh...va var det mer...jo! Den där BH:n med spets bak ska jag nog köpa :) Hoppas dom har kommit hit till Uppsala. Puss

2010-10-09 @ 01:22:14
URL: http://underbluesky.blogg.se/
Postat av: Z

Det var ju mest i sommras som vi stod utan extra personal, då tackade typ alla nej för att dom ville vara lediga i solen, då gjorde Tina sig av med två extra helt, dom finns liksom inte kvar att ringa in vilket jag förstår. Men nu börjar hösten och inte lika tryck, och alla är på plats. Men självklart behöver vi folk ibland och vi har dig i våra tankar;)



Ja Minna, köp den! Den har kommit in i svart och vit, den aprikosa var en sommar färg. Skynda!;) Kommer du hit när vi ska fira Emma?

2010-10-09 @ 07:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0