Varma vindar.

Dom säger att det är höst,
men här är löven fortfarande gröna
och gräset lika så. Idag var det varma vindar,
solsken och 20grader varmt.
Har inte använt strumpor sen april,
har fortfarande gärna leggings och längre linne/tröja.
Visst får man klä på sig lite mer på kvälls
promenaderna än förut och visst blir det mörkt
tidigare men vill inte riktigt kalla det höst än:)




Är spyless på mitt hår,
men imorn ska jag för första gången iväg till en
frisör och snacka lite och kanske boka tid.
Jag vet att det kostar multim och jag blir
jätte snäl när det kommer till att lägga ner massa
pengar på håret då jag betalat 100kr till Sandra i 5år
och ALLTID varit helnöjd, har alltid färgat håret
själv och en förpackning kostar väl kring 100kr,
nu lär det väl gå på 1500??
När jag va liten klippte min kusins mamma mig,
när jag var ihop med Peter klippte hans mamma mig,
sen klippte Cimona mig och sen Sandra.

Nu är det egentligen inte klippningen jag ville ha,
utan ta bort det blona, och färga så nära min riktiga hårfärg
som möjligt och sen tänkte jag ha så ett tag, och vill då inte
ha någon utväxt när jag ska låta håret vara.
Vet inte vad jag ska göra av luggen heller, funderar
på att spara ut den, alltså låta den försvinna, för just nu
funkar den inte vare sig jag toppar den lr inte...

Dock kanske det är lika bra att ta klippningen samtidigt
som jag färgar?
Eller så väntar jag tills jag åker hem i Oktober och ber Sandra
klippa mig då.... Åhh...
Jag vet att det slits men va snyggt det skulle vara att
permanenta;)




Ullared på tidag med Mia,
det blir grejer de;)

Kommentarer
Postat av: Minna

Snygg kofta!!

2010-09-25 @ 14:34:37
URL: http://underbluesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0