Fun as in super fun!

Crazy Saturday!
Sjukt mycke skratt, champange, mycke cigg, disk,
fanta och rosé, dans, nya människor, vacker lägenhet,
gigantiska sugrör, mer skratt.

Först lite tjejflams hos Johanna och sen vidare.





När vi kom på festen fick vi veta efter att vi satt oss i vardagsrummet
att man var tvungen att gör en armhävning varje gång man gick in i vardagsrummat,
hmm... jag och Johanna kollade på varandra och konstaterade att
vi lämnat vår dricka i köket... varken jag Johanna lr Sofie var pigg på att ens
göra en, otränade som vi är just nu... ganska kul grej ändå.. Sara var
duktig ;) Men i fyllan och villan glömdes det bort och vi slapp, haha...




Sent blev det, men jag jobbade ju bara 11.45-16 dagen efter så vad gör de? ;)

På lördag blir vi hos Sussa, ska bli riktigt
trevligt. Hörde Cicci skulle komma också??
Hon har ju semseter så man har ju inte sett henne på ett tag.

Kanske har lägenhet, kanske inte, kan inte bestämma mig..


Veronica Maggio-17 år ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0