En kväll hos vackra Sussa.


I lördags vankades det födelsedagskalas i Rambodal
för lille Noel som fyllde 3 år.
Har varit hos Mia fler gånger men alltid åkt dit med buss,
hittade dit faktiskt med bilen, klappar mig själv på axeln
men blev snabbt påmind av mitt dåliga lokalsinne då jag skulle
ta mig därifrån till Sussa, hamnade i Kneippen, aja, hittade tillslut.




Sen blev det fanta och rosé hos Sussa;)
Åkte först till en hundrast gård och släppte
hundarna ihop, det gick bra ;)

Fina tjejer kom och senare blev det Hugos.
Med en timmes kö och ett fett inträde senare blev det dans till 02.45,
en bra kväll med andra ord ;)








Daniel flyttar imorn, han är ute å bowlar ikväll, vi
har ett avsnitt kvar av Lost så
vi ska se det innan han drar imorn. Känns bra
att vara ledig imorn, kommer kännas konstigt sen tror jag,
jag å Nikita har aldrig varit bara vi, 3 år har gått med henne och hon
är van att ha oss båda...
Jag å Daniel käkade ute i veckan iaf,
fint väder, 2rätters, gott dricka, sen Lost..


Helgen+måndag den 16-18 sep är jag ledig,
tycker samtliga kan pallra sig ner då från Ösd,
eller tjejerna från Norpan, hoppas på nåt iaf...

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Åh annars kanske vi kan dricka lite vin eller ett par drinkar den helgen? :)

2011-08-25 @ 22:20:53
URL: http://mammatillex.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Annars kanske vi kan dricka lite vin eller någon god drink? :)

2011-08-25 @ 22:24:39
URL: http://mammatillex.blogg.se/
Postat av: Z

Det tycker jag låter som en plan Madeleine ;) Tack!

2011-08-25 @ 23:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0