Seriernas värld.

Fina dagar i Linkan ♥



Vi tjejer var å såg Veronica Maggio för några verkor sedan,
gratis spelning, torsdagen innan var det Petter som körde
45min konsert.
Konstigt nog hade hon mer go i sig här än på Peace and Love.
Jag, Sussa å Cicci trängde oss fram och stod nästan
längst fram med små tjejerna;)


Jag å Daniel åkte till en hundrastgård och kastade lite boll med
Nikita igår. Hur soft som helst, inte alls lång bort från oss, visste inte rikitigt
att det fanns sånt, stor inhängnad gård. Sussa som tipsa mig.
Det var 3 hundar där redan men Nikita brydde sig inte om dom (??)
När man är ute å går ska hon alltid hälsa och ska fram till främmande hundar
men nu sprang hon bara kring mina ben efter att hon hälsat. Aja,
skönt egentligen.




Nyheter i butiken börja komma in, höstliga ting.
Gjorde i ordning en vägg på herr, roligt att vi fått
John Lennon tishor och Bruce Springsteen. Tycker vi kan få
nya KIZZ tishor också...



Snart är Sopranos slut, serien tar helt slut efter
denna säsong...
Jag å Daniel har sagt att vi ska fösöka se klart alla serier vi påbörjat
tillsammans innan han flyttar i slutet av denna månad.
Kommer inge mer av SOA förrän i sep.
Har 4 avsnitt kvar av Lost och en säsong kvar av The Shield tror jag..

Sen ska jag börja se från början igen av L Word,
världens bästa serie!


Kommentarer
Postat av: anne

Har du laddat ner eller har du hela boxen hemma? :)

2011-08-07 @ 22:20:59
URL: http://enna.blogg.se/
Postat av: Z

Jag hade egentligen tänkt köpa alla säsongerna, kan va kul att ha, men som jag fattat det har det inte kommit ut någon komplett box än, utan det finns en box 1-5, sen får man köpa 6:an utöver... Det blir nog till att ladda hem..

2011-08-07 @ 22:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0