Grim fyllde 1 år <3

Grim fyllde 1 år och det firade mamma Jennie med
att tatuera in en en tjejigare variant av tors hammare
med Grim som text på forn nordiska ♥
Tack vare det var jag å mamma barnvakt till busfröt.
Gud va mysigt det va, han var glad hela tiden, sprang med sin
gå-leksak framåtillbaka, vi satt bara och skratta för det såg
bara så lustigt ut.



Kalas dagen efter med massa tårta, paj och släkt.
Av mig fick Grim en röd/blå rutig skjorta, blå kofta
och ett par blåa chinos, plus en gitarr som man kan trycka
på så det låter och lyser
(såna som föräldrarna tycker så mycket om) ;)
Visst var han fina killen ;)




Kan inte fatta att det gått ett år sen han va mini liten.
Brorsan skickade ett sms tidig morgon den 25 nov 2010, där det stod
"du kommer nog bli faster idag"
Sen ringde han och berätta att det hade kommit en Grim,
jag minns att snön låg på backen och jag va ute med Nikita,
jag började gråta och lyckan var ett faktum ♥

Jag kände på mig hela tiden att det skulle bli en kille,
jag är ju tokig i namn, ovanliga namn, tyckte det va så
roligt att dom hade ett ovanligt tjejnamn och ett ovanligt killnamn
som dom kommit överens om. Båda så himla fina,
kommer inte avslöja tjejnamnet, hoppas på en liten i framtiden ;) ♥


Blev två ute kvällar under vistelsen där uppe också
men det tar jag en annan gång,
nu blire hår, smink och vin.
Tjejerna är äntligen tillbaka från Thailand,
egentligen kom dom när jag åkte upp till Ösd, men har inte hunnit
träffa dom på riktigt, måste iväg och träffa dom nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0