?

Ni vet hur tid ibland kan kännas olika.
En kvart kan kännas så lång, om man missar bussen
och nästa kommer om en kvart, då känns en kvart som
en evighet, eller när klockan är 18.45 på jobbet så
känns det som en evighet tills den blir 19.00 och vi får stänga.

När vi skulle inventera butiken hade vi 4timmar vilket
man kan tycka är länge (dock inte när man har 2vånings
butik och ska hinna blippa in ALLA plagg).
Jag har aldrig varit med om att 4timmar har känts som en kvart,
som i onsdags, fan vad tiden bokstavligt talat rann iväg.
Jag började blippa på herravdelningen, det var så många plagg
på varje spjut så jag kom ingenstanns, klockan blev 21, 2timmar kvar
tänkte jag, kollade mig omkring och Sussa, Mia och praktikant-Johanna
hade inte heller kommit någon vart, fan alltså.

Klockan blev 22 och ingen hade kommit upp från nerdervåningen
som det va sagt, för dom var ochså låångt ifrån klar.
Vi blev alltså inte klar....
Jag åkte 23 då vi alla skulle ha slutat, jag hade ingen hundvakt så jag var
tvungen att åka, men lovade att komma in tidigare dagen efter i stället,
dom andra stannade till 00.
Jag ställde klockan på 05.15,
var där till 07, men då hade Johanna å chefen varit där sedan
06.10, vi hade till 10 på oss, men hann inte klart... blev klart 10.30
tror jag? Men SOM TUR VAR var det fler butiker som inte var klar
(allt skulle egentligen vara inlämnat till 10.00!)
Äntligen är det över!

Hade en underbar helg med besök från
älskade Emma. Fan va skönt det va med en typisk tjej
helg. Massa skratt och flams, vin, melodifestivalen, gamla intern
skämt som kommer tillbaka, utgång, god frukost,soft söndag,
mys måndag!
(tappade dock bort min väska och har ringt polisen varje dag denna vecka,
längsen jag tappade bort nåt så nu va det gjort)


Det jobbiga med Melodifestivalen var att jag var tvungen att erkänna
att Danny var bra fast jag dissat han hela veckan (och dissat EMD hela mitt liv)
Jag tänker trotsa alla och säga att jag gillar Dilbas låt, hon hade dock
kunnat haft andra kläder, andra skor och showat lite
men själva låten tycker jag är jätte skön. (hon kom sist men ligger 1:a på
iTunes) Gillade Le Kid även om det är lite extremt men låten gör en glad
och dom va snygga, plus att Mia gått i samma klass som den blonda;)

Det va så roligt att ha Emma här första delfinalen,
det va så mysigt att göra frukost till henne varje morgon
och mysa i soffan och skratta högt, kommer sakna!
Daniel är ju ledig i helgen så det blev vi på lördag till Mello;)


Har ingen mobil (eller körkort) så messa inte om era favorit bidrag som
förra lördagen, hör av er till Daniels mobil i så fall.


*nästa lördag då jävlar blir det Melodifestivalen LIVE*

Kommentarer
Postat av: Minna

Störigt med väskan, hoppas nån lämnar in den. Åtminstone typ ditt körkort och så som ingen annan har nån användning av.

Haha, stackars Daniel som kommer få mobilen full av sms i morgonkväll ;)

2011-02-11 @ 15:25:39
URL: http://underbluesky.blogg.se/
Postat av: Z

Haha, han står nog ut. Han lämnade den hemma idag så jag kunde få ha den. Ringade Polisen igen utan resultat och prata lite med mamma (hon vet inget än, surprise va, haha)

2011-02-11 @ 15:50:31
Postat av: Jossan

Skit snygga leggings. Vart har du shoppat dom?

2011-02-11 @ 17:10:27
URL: http://tensby.blogg.se/
Postat av: Z

Vart tror du, haha, Cubus;)

2011-02-11 @ 17:45:35
URL: http://awomantolove.blogg.se/
Postat av: Emma

Hallå, ja saknar dig! <3 Tack för en supermysig helg! Puss o Massa mycke kärlek!!

2011-02-13 @ 22:03:54
URL: http://atensbything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0