Supersnygg!


Vill jätte gärna ha denna jacka, den är snygg och skön,
inte speciellt varm nu kanske men skulle passa perfekt när
man är ute i spåret då man blir varm av powerwalka.
Fast senaste dagarna har det varit plus så den skulle nog passa nu.

Jag brukar väl egentligen inte köpa nån typiska vårjacka,
brukar ta fram skinnjackorna, brukar absolut inte köpa nån
täckjacka men den är så snygg!
Den kostar 500kr men med rabatten på Cubus blir det
ju endast 350kr. Finns även byxor till.



Denna jacka på barn är ochså snygg,
strl 158 eller 164 kan man nog ha.


Vet inte vad jag tycker om velour än,
men är sugen på en velor dress, frågan är ju bara
vilken färg. Chockrosa, mörklila, ljusgul eller aprikos.





Hittade iaf denna goding på rea idag, kort kavaj:

Hittar inga bilder på klänningen jag köpte,
kameran är ju inlämnad på netonnet igen.

Nu blir det nog Avatar eller försöka se klart
på Lost 5 så vi kan börja på sista säsongen;)


Har varit ledig i helgen och idag, jobb imorn♥

Kommentarer
Postat av: Minna

Snygg jacka! Men ska DU ha en gul dress? :)

2011-01-11 @ 00:33:03
URL: http://underbluesky.blogg.se/
Postat av: Z

Haha, nje kanske inte, men just den färgen va så vårfin. Men jag började ju använda gult i sommras ju.

2011-01-11 @ 20:21:42
Postat av: Z

Haha, nje kanske inte, men just den färgen va så vårfin. Men jag började ju använda gult i sommras ju.

2011-01-11 @ 20:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0