Weddingdance.

Alla har ni säkert sett "Wedding Entrance Dance"
men har ni sett denna?
I våras satt vi hemma hos Daniel mamma och
kollade på roliga klipp, då visade jag dansvideon
och Danils mamma tyckte den va så himla cool och tyckte att
när PerÅkes syster-son skulle göra denna entre då
dom skulle gifta sig i sommras.
Tänkte inte mer på det, men sen i sommras då flyttat
så fick vi veta att det blev så och här är filmen.
Kanske inte lika mycket go i "publiken" som på den andra
men fränt att dom gjorde det ändå.

PerÅke är med i första dansgången med vit skjorta,
Daniels coola yngsta bror är han som går på händerna,
och Daniel mamma med vit/svart klänning i mitten nångång.
FRÄNT!



Här är rätt videon:


Nu ska jag sura över mitt klämda finger,
gör jävligt ont ska ni veta.

Kommentarer
Postat av: Minna

Ballt att dom gjorde det! Hade varit ännu roligare om dom gjort typ samma sak fast med en annan låt. (Dock passar den där låten skitbra!)

2011-01-18 @ 13:59:01
URL: http://underbluesky.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha satt med världens största leende och fnissade för mig själv :)

Schysst att sticka ut liite granna,behöver juh inte förlja strömmen ;)



Värme/ Linda

2011-01-20 @ 15:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0