Fan va negativ jag blev nu då...

Är så galet trött på denna jävla dator som inte fuknar!
Okej den har nog varit med länge, fick den ju
gratis av SaraÅ och den har bettet sig bra.

Daniel sitter på tåget hit från Östersund,
messade och undrade om vi kunde köpa en ny dator idag eftersom
vi pratat om det i flera veckor nu... har inte fått nåt svar.
Fan va trött jag blir! Kanske mår den i och för sig bättre
om jag rensar den på bilder... Önskar jag kunde rensa mig själv på bilder.
Fan va less jag är, på allt och inget, mår fan inte så jävla bra,
är i en svacka... vill inte ha dessa tankar eller må såhär!
Sjkut mig.


Aja, var hem förra veckan, och det fick man ju höra sen...
att man varit dålig på att höra av sig i-och-med att man åkte hem,
tänker inte be om ursäkt MEN jag ska tänka mig för nästa gång
jag kommer hem...



Spenderade en hel kväll med Grim ♥


Gick ut med Renee och tjejerna plus några grabbar, twice.


Var på en facebook fest, glömde dock ta bilder på
festen och den oförglömliga lägenhet.
Och ja, såna tjejer som jag trodde skulle va på den festen va där,
och gud va jag vill skjuta såna tjejer som fan inte kan vara trevliga.
Visst, bjuder två killar och en tjej alla på sin facebook så går ju
självklart inte alla ihop men att vissa fan inte ens försöker stör mig.
Hursom, Plaza håller fortfarande iaf.

Käkade middag på Sir Winston med älskade Anneli
och älskade Emma, vi bjöd Anneli som en hejdå
grej innan hon åkte till Thailand i 3 veckor!!!

Nikita var lös i 5 dagar så ni kan ju gissa hur rolig hon
är att gå i koppel med nu.


Träffade Julian och Marielle och svärmor en snabbis över
en smoothie som svärmor gjort oss ♥


Grim hade en dag med presenter, polare,
stoj och stök. Alla hans polare som är i samma föräldrar grupp
var klädd i hans ära, en killen hade Ramones body och den andre hade
KIZZ på sig ;) Grim va glad HELA dagen, haha, sötunge!

Det va roligt att träffa Jennies syster Erica igen, mina älskade kusiner
Anja och Morgan, farmor och farfar, Mats och hans tjej, dom från
föräldrar gruppen m.fl.

Flera frågade om jag varit utomlands, jag sa bara att
jag bor i Linköping, haha.

På morsdag åt vi på Loftet, Teuqila spett ♥

Nu dröjer det inte länge till Grim med mamma och pappa
kommer hit, på tisdag är det bara 2 veckor tror jag? Oj va fort det går,
sen börjar ju min semester och då blir det Ösd igen och sen Peace and Love,
fan va fort det går, hoppas fan inte jag mår såhär på min semester...

Och stökigt är det här hemma, blir lätt så när Daniel
inte är hemma och styr upp, haha... ne men jag måste skärpa
mig, iaf få ordning på alla kläder, men orkar liksom inte bry mig...

Har inte läst nåns blogg på länge så om ni skrivit
nåt viktigt så vet jag inte om det.

Vi spelade brännboll igår men datorn vill inte ta emot
kopieringen av bildera så, ja... ååååååhhhhhhhh

Ne, nu ska jag fan leta dator för en dator ska det fan bli idag!

*less*


Kommentarer
Postat av: MarielleGrääs

jag vet.

sen sa hon att vi stod och hoppade på

golvet sent in på nätterna.

men julian sover klockan åtta och

vi går och lägger oss runt elva.

hon var verkligen jätte skum.

sa många idiotiska saker tex

om att alla måste få ha ett värdigt liv

och det tyckte hon att vi förstörde för henne.

2011-06-09 @ 21:12:18
URL: http://chixdiggit.blogg.se/
Postat av: Anja

Jättekul att träffa dig med!Det är det alltid :) <3

2011-06-13 @ 00:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0