Sunny day!

Idag har vi varit hos Madeleine,
mötte upp henne och lille sonen Lex i spåret,
sen gick vi vägen hem till dom och drack kaffe
och myste på ett bra tag.

Lex skratta så fort Nikita närmade sig och
hon va så försiktig och pussades massor;)

Solen framme idag med, ska bli kanon varmt
i helgen och jag är ledig ;)

Brorsan ringde i helgen och det blev bestämt
att dom ska komma hit i Juni, ska bli
så himla kul att ha dom här flera dagar.
Åker ju hem nu den 12april också så då kommer
vi ses också, ska fira mig och bror som fyller år
plus att jag ska iväg på FolketsHus på klassåterträff
för oss som gick ut 9:an för 10år sedan.



Har skaffat en provdocka för att kunde få
iväg massa kläder, ska försöka lägga ut
lite i helgen, har mycke plagg jag inte ens använt,
vissa med prislapp kvar på, varför gör man så?
Köper men inte använder?




Skillnad hos pappa i Hackås och hos
oss i Ryd ;)



Imorn har jag tagit på mig extra, kort dag, 11-16.
På fredag blir det först möte sen lång dag, 8-19.


Just nu är allt så bra, trivs så bra.

Love.

Kommentarer
Postat av: Minna

Visst är det härligt, nu är våren på G!

2011-03-16 @ 21:06:27
URL: http://underbluesky.blogg.se/
Postat av: Grete

Morr....

2011-03-17 @ 07:19:42
URL: http://allmyglory.blogspot.com
Postat av: lovisa

fin ehader:)

2011-03-17 @ 07:26:40
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Z

Grete, ni verkar ofta ha sol uppe i Jämtland, vips så när nog snön borta om nån månad.

2011-03-17 @ 09:18:50
Postat av: Camilla

Vi bestämde oss för att ta bort Spirra. Vi kämpade i två år med hennes knölar och det blev inge bättre utan nu på slutet kom det bara fler. Så vi var med henne till veterinären i början av februari. Känns så fruktansvärt tråkigt att hon bara blev fem år. Men jag vet att hon fick tre väldigt bra år här hos oss.

2011-03-17 @ 22:43:29
URL: http://millimetermilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0