Luktar vår.

Mello i lördags.
Den lugnaste finalen jag varit med om på länge,
jag och Daniel.
God middag; kyckling med gorgonzolasås,
rotsaker och sallad. Drinkar, snacks
och Mello, en riktigt lyckad kväll.
SMS röstade faktiskt på Nicke Borg men är såklart
nöjd över att Saade vann, höll ju liksom på han med.





Nu är våren här ♥
Nästan ingen snö kvar, asfalt under mina fötter, tort
i skogen, varmt, luktar vår, vårjackan fram, sommar färger.



Kunde tom sola på baksidan idag, så jäkla mysigt,
vidstilla där så det blir ju riktigt varmt. Sol sol sol♥
(dock ska det snöa på fredag?)




Love.


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag måste faktiskt säga att en liten tår letar sig fram när jag ser dessa vackra vårbilder. Vet ju hur långt vi har kvar innan vi kan njuta av bar mark och varma vindar:( Miss you honeybee! <3

2011-03-15 @ 20:49:46
URL: http://atensbything.blogg.se/
Postat av: Z

Men Emma vännen, jag vet att du nyss var här men du är alltid välkomen hit att bara koppla av och umgås. Jag vet att du ska till Minna till Valborg men ni kanske kan göra en tripp hit i samma veva? Vi ses när jag kommer upp om en månad, kom gärna ner i sommar! (flytta gärna ner i sommar, haha)

2011-03-15 @ 20:55:17
Postat av: Minna

Fina bilder! Jag hade faktiskt på mig min skinnjacka för första gången i dag. Inte kallt alls! Och nästan bara asfalt nu! Woohoo!

2011-03-15 @ 21:47:01
URL: http://underbluesky.blogg.se/
Postat av: Grete

Jag har plockat fram skinnjackan men det är liiite kallt än.. Men jag kan titta på den :) Och conversen är iaf framme! Längtar till klassfesten!!

2011-03-16 @ 08:32:22
URL: http://allmyglory.blogspot.com
Postat av: Emma

Haha! Jag kommer bara vara hos minna från torsdag till söndag så det blev en snabbtripp, men annars så hade det varit galet roligt att komma ner. Men jag kommer, vet inte när bara:) Ska bli riktigt roligt att se dig när du kommer hem, ser verkligen fram emot det! Pöss <3

2011-03-16 @ 10:04:25
URL: http://atensbything.blogg.se/
Postat av: Lina

Hejssan :)

Undrar vart du har köpt dina vackar beiga stövlar?

Riiktig fiina.



/Lina

2011-03-20 @ 18:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0