Fartfylld lördag, lugn mys-söndag.

Det var party i helgen som var och det va rikitgt
trevligt som vanligt med tjejerna i Norpan.
Jag jobbade först sen blev det middag hos Mia,
ljuvlig kyckling med grekisk sallad.
Sen vin och skoj hos Sussa.
Roligast var nog ändå när vi kom
och Mia av okänd anledning började hälla
upp och dela ut välkomms-drinken som Sussa gjort,
alla trodde hon va full men de va hon inte, fan va jag skratta,
fast jag stog bakom henne så jag tror inte hon fatta att jag
skratta åt henne, haha.






Vi hade 2:a chansen på i bakrunden, inte så att vi stenkolla
utan den bara va där, vi surra mest.
När tjejerna drog ut vid halv ett gick jag till tåget för
att åka tillbaka till Linköping.
Söndagen bestod av TV, sol och Nikita- Daniel jobbade.

Jag är inte som vanligt detta år, jag förvånar mig själv.
skrämer mig nästan i årets schlager.
Jag har nog accepterat att den typiska schlager
kommer aldrig gå vidare igen.

Har för första året på länge ingen riktig favorit,
visst Eric Saade är en favorit från förra
året och låten är bra, Dannys låt är en riktig
club låt, gillar Sannas schlager låt jätte mycket
och the Playtones är jätte skön,
men om jag ska erkänna en sak så kommer jag hålla
en extra tumme på Nicke Borg på lördag(?!),
och i lördags höll jag en extra tumme när Sara Varga
stod emot Love Generation och hon gick vidare;)!!

Grejen är bara den att all media skriver
och pratar om just Eric Saade och Danny,
har hört dom nämna Sanna och Linda ochså,
plus att det är mycket kring Sara Varga och Nicke Borg
för att dom har skrällat, ingen annan nämns,
så därför förvånar det mig inte om Brolle
kommer in och vinner hela skiten.


Bara inte Swingfly eller The Moniker (eller Linda) vinner så
är jag ganska nöjd...


Blue Bloods snart.

Kommentarer
Postat av: Minna

Jag älskar The Monikers låt! Men jag vet inte riktigt vem jag hejar på...

2011-03-09 @ 21:59:32
URL: http://underbluesky.blogg.se/
Postat av: Jessica

Mina tummar hålls stenhårt för The Monikers på lördag. Älskar den låten som sjutton. Den gör mig så himla glad. Tycker den är den bästa av dom alla. Gillar väl Saade och Danny´s låt med men inte som The Monikers låt, den spelas på högsta volym flera gånger om dagen här hemma =D



Kram på dig

2011-03-10 @ 09:37:16
URL: http://mohlne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0