Min böna!

Snart händer de grejer ;) *hemligt ett tag till*

Det finns inte så mycket kvar av min sköna böna,
min runda goa Anneli har blivit min
smala goa Anneli (!!!)  ;)


Vackra Anneli med the crew

Om en vecka åker hon till Thailand, (och hon är fit 2011 för bikini;)
hon om nån unnar jag att åka utomlands.
För 3 år sedan åkte jag och Daniel till Turkiets Alanya, för första gången för
oss båda att åka utomlands.
Året efter rann det på för alla;
Jag å Daniel åkte till Kemer,
Minna åkte med sin nya Magnus till Bulgarien,
Emma åkte med sin brukare, Renée åkte med Mikee
men Anneli blev kvar.
Nu ÄNTLIGEN åker hon och Simon med hans syster och sambo
till underbara Thailand ♥

Jag vill också åka till Thailand, i min hjärna åker
jag dit i feb lr mars, min tankegång iaf.

Mina kompisar börjar tänka lite som mig nu märker jag,
vill gärna ge små ting vid små speciella tillfällen.
It will beeee... ;)


Ledig imorn, måste sova nu så jag orkar simma imorn ;)

Glöm inte; kärlek!

Kommentarer
Postat av: A

Tack vad himla go du är vännen!♥ Jag är så himla pepp på att äntligen få åka utomlands:) Känns dock inte riktigt som att man är helt fit för bikini 2011 ännu, men bättre än för ett år sen iaf;)

Puss och kraam!

2011-05-20 @ 08:31:09
URL: http://tabularasa.blogg.se/
Postat av: MarielleGrääs

jäääklar vad smal hon blivit!

så himla fin :)

2011-05-20 @ 21:43:41
URL: http://chixdiggit.blogg.se/
Postat av: Z

Ja verkligen. Hon har tränat hårt och det har gett resultat minst sagt!

2011-05-20 @ 22:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0