Me and me.

I helgen blev det Wasa, inte helt otippat.
Vi startade med förfest före förfesten hos mig,
musik, gotta och tjejsnack blev det, sen packade vi ihop
allt gotta, högtalarna och drickat för att bege oss upp
till Sussa, alla händer var fulla så Nikita fick springa lös
och hon va super duktig.




Hos Sussa blev det bussen och sen vare väl mer eller mindre
kört... ne så illa kanske det inte var men det värsta med det spelet
är att det innehåller shottar, så oftast slår det till nån timme efter... fan..
Sofie å Johanna stod för shotten även denna helg, sen tog vi Sussas
goda Bacardi Razz ;)
Det var iaf kul på Wasa, live band som vanligt, dans, skratt.
Jag träffade grabbarna som följde med hit
på efterfest för några helger sedan, dom är trevliga, helt sjukt
att den ena killens pappa kommer från Källarne...
Tjejerna drog sen till Harrys
vilket jag vägra då jag inte tänker betala 80kr för slutet..

Här är ju krogarna öppen till 3,
jag tyckte jag va så duktig som var hemma halv 2,
men det fick jag ju höra dagen efter att jag inte alls hade varit,
duktig alltså,
eftersom vi hade ställt om klockan så den va ju egentligen halv 3.
Men å andra sidan så va ni tjejer ute till stängning, kl 04 alltså, plus att ni säkert
besökte den där jävla McDonalds ochså så jag va nog ganska duktig ändå! ;)

Hade egentligen ledig helg men hade tagit på mig Johannas söndag
för hon hade lite annat för sig ;) Hur bra dag som helst att jobba på,
glada kunder och mycke surr ;)

-------------------------------------------------------------------------------
Min ÄLSKADE Emma är i Linköping denna vecka så hon kom till mig
i måndags och sov över. Massa mys och massa skitsnack,
killarna ligger fan inte bra till alltså, haha!!
Fick mycke goda energier efter en kväll med henne, önskar bara att
hon kunde ha stannat längre ♥

--------------------------------------------------------------------------------
Min mamma och styvfar var här i tisdags.
Låter kanske jävligt dumt att åka till Norrköping från Östersund
för en snabb lunch men så var faktiskt fallet. Dom
skulle hämta min bil som dom ska fixa och sen sälja,
behöver den inte, vill inte ha den, tål den typ inte...
Hittade en jätte snabb tågtur till dom, 6,5timme(!),
bjöd på lunch, kaffe och chokladmousse, sen åkte dom.
Men åker ju upp om 3 veckor och då hinner vi ses mer riktigt.

Jobbhelg i helgen, men lördagen ser lite lovande ut ändå,
för se om jag får med mig henne ut ;)


Ledig imorn, ska dra iväg med Sandra för fika
och för att sola. My Redhead Beatiful ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0