Marité är verkligen inte min grej.

My fabulous me


Efter lite pepptalk med Anneli så åkte vi
med bilen ner till Denice efter mitt jobb kring tio.
Vi låg både ett och två steg efter. Diamant, breezer
och cider slank ner i en väldans fart.
Sen blev det Marité och dess uteterass,
men ne, jag tycker inte om Marité. Spelar ingen roll
hur dom bygger om eller byter bartenders, det har aldrig varit
mitt typ av ställe. Nu var det trångt, varmt och BARA 18-åringar.
Jag å Anneli smed planer om G3, och så blev det.
Roligt som fan!




På krogen träffade jag en tjej som hette My, underbara My.
Vi klickade på en gång och hon visade sig vara lika
envis som mig och just fabulous.
Jag berättade att jag å min pojkvän ska flytta
till Linköping nästa höst för han ska plugga på Universitetet
där, hon berättade att hon hade en massa öppna vänner som hon
skulle ge till mig på Facebook, men ja, jag har ju inte de
och jag vet inte riktigt hur det funkar men roligt hade vi.
Vi dansade, rökte å snacka hela kvällen, Hon bor tyvärr
inte här utan i Karlsta.
Vi ska käka lunch kl 13 idag. Jag ska hjälpa henne shoppa
ochså, plus att jag med Renée och Anneli ska på kräftkalas med henne
här i torvalla ikväll!  Jippi!
Äntligen träffa JAG nån som det klickar med
och inte genom nån kompis´s kompis. Roligt.

Nu måste jag messa min bror som tror att messen inte kommer
fram från Alanya bara för att jag inte ha svarat på en dag.

TTYS

Kommentarer
Postat av: Madde

Måste bara säga.. fan vad du alltid har snygga kläder, älskar din klädstil =)

2009-08-23 @ 20:20:49
URL: http://neens.blogg.se/
Postat av: Z

Tack så mycke madde, tycker du ha snygga kläder ochså!

2009-08-23 @ 21:31:07
Postat av: Madde

sv: härligt med nån som är positiv för fasta..=)

2009-08-24 @ 19:25:28
URL: http://neens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0