Allt hit å dit och farande.

Dagen före julafton, mysigt.
Det saknas några julklappar på bilden men det blev
en heldel i år. Blev fler klappar än jag trott i början
av mitt köpande.


Men är nöjd med det jag köpt och spridde typ
ut det på tre löner så jag har inte känt av det så mycket.

Igår fick jag ihop delar av JackRabbit gänget å käkade
middag på O´learys. Kyckling med vitlöksaioli.
Vin å kaffedrink. Sen Dalwinnie för mera vin sen tog jag
å Sara bussen kvart över elva, en lagom och rolig kväll.
Har inte jobbat där på månader, ser mig inte som en arbetare
där längre. Har varit spyless där nästan ett år så jag är glad att
jag tagit mig ur det och gått framåt.

Ikväll hade vi lilljulafton hos Christian och Marielle
för vi träffar inte dom imoron.
Julian fick ett stort paket av oss, dock inga leksaker utan
två snygga huvtröjor, lika fast olika färger, blå svart vit,
grön svart vit. Tror han blir frän i dom.



Imoron åker vi till mamma på jullunch, sen kl 15 ska vi
vara hos Daniels mamma Veronica och fira julen där.
I tre jular har jag firat där Daniel har firat, varanan hos hans pappa
och varanan hos hans mamma.
Fick dock lite dåligt samvate i år då jag inte planerat eller
pratat nåt med min familj utan tackade ja direk till att komma till
Daniels mamma.
Men i år så jobbar brorsans tjej dygn så han bli typ själv. Trodde kanske
att dom skulle vara hos hennes mamma. Så då hade jag ju självklart
kunnat vara med brorsan hos mamma lr pappa.
Men varken mamma lr pappa brukar bry sig så mycket och
pappa brukar absolut inte bjuda hem en.
Men i år så ska bror ochså äta jullunch med oss hos mamma
sedan åka å fira med pappa å Lenas plus henns barn å barnbarn.
Förra året var ju bror å Jennie på kryssning över julen.


Blev även bjuden ikväll på middag på juldagen hos Daniels
pappa, fullt hus då med Carro som kommer upp från
Köping, får man träffa lille Manne igen
ochså. Veronica å Olivia och. Hoppasäven på Christian å Marielle
då ochså så man från se hur Julian å Manne är mot varandra.
Så kommer det inte upp roligt förslag till juldagen som innehåller
fest och inte så mycket krogen så är jag gärna där hela
kvällen och umgås å dricker gott där.

Så ser det ut.
Är trött nu, alla jävla dagars arbete har tagit
ut sin rätt.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0