Snö.

Jag vill ha en vit jul.
Vill inte att all snö ska fösvinna nu,
men det kommer bli fortsatt varmt.
Snön lyser upp så mycket när man är
ute på kvälls promenaderna med Nikita
plus att det är mysigt å är en känsla för jul.
Hellre snö underlag att gå på än halka
att slira runt på som nu.
Jag vill ha en vit jul.




Lillbäbisen, Nikta Rosa som liten förra vinter och precis som
då blir hon så himla glad nu när snön kommer, springer framåtillbaka.





I måndags blev det kalas för lile Julian som
fyllt 1 år redan, tiden har gått så fort.


Julian och Mariells bror                    Julian och en av hans farbröder
André                                                 (Daniels bror Emil)

Tog vaccin-sprutan igår och det gick bra,
men har ganska så ont i armen idag måste jag nog erkänna.
Kände lite yrsel och huvudvärk på slutet av jobbdagen,
var inte helt 100 när jag kom hem heller men nu känns
det ganska bra. Kände direkt efter att jag tagit den att det va rätt val.



((Grattis till min kusin Anja som blev årets lucia i Berg))


Ses.

Kommentarer
Postat av: Dempa

ja jag vet, men var fast hos pappa, kunde inte åka hem förrän i måndags :(

Ja det finns lite överallt, brukar kolla på blocket.. Men det är väl mest Åre och härjedalen där det finns flest stugor lediga..

Vad skulle ni göra på nyår? haka på oss ;)

2009-12-10 @ 10:56:19
URL: http://dnajz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0