Blöta tår, men vad gör det?


Stråk hos älsklings Renée i fredags.
Jag, Anneli och Åsa drog till Renee och
drack vin med henne, Denice och Mikee.
Bussen ner var fullproppad redan i Torvalla centrum som
tur var fick Daniel plats som hoppade på, på Timmervägen.



Nikita fick träffa Ludvig igår och det gick jätte bra,
dom hade jätte roligt ihop. Vi mötte upp Julia
och lila Svea i badhusparken och gick med i Pridetåget.
Såg Anna Book och ett taskigt framträdande.



Igår fick jag en sån klockren flams fylla, hade så jävla roligt,
jag å Renee skratta och dumma oss hela tiden.
Förfest hos Jennifer dom fyllde år, jätta fint bodde dom.
Sen nere på stråker var vi mest i Twain tältet och det
var hur nice som helst. Hade pumpsen med öppen tå
så jag var typ blöt om fötterna hela tiden men det gick bra.
Jag å Daniel gick upp på G3 sen och träffade grabbarna där.


Efterfest hos David och Ronny. Stod å väntade på en taxijävel
hur länge som helst innan vi  kom dit. Smakade mintu för första
gången, sen drak vi vin,rökte,snacka,flamsa,giuttar hero.
Vi cyklde hem kring fem i morse,
en sån jävla klockren kväll!!



Skulle ut å käka å dricka ikväll men Daniels
pappa med familj och alla bangade pga vädret,
jag å Daniel skulle ner ändå men ändrade oss
och gjorde buffalowings hemma.
Imogon bli det nog lunch och ett glas vitt nere på Stråket.


"Olle! Hej, det är Renée Freskgård och
Zandra Eliasson som står här!"*asg*

Kommentarer
Postat av: mary

fan de verkade ju som att de va skitroligt! Önskar jag var meeeed!

2009-07-26 @ 23:59:05
URL: http://astoria.blogg.se/
Postat av: Johanna

mintu är farligt gott :) Tyvärr kommer jag inte imorgon utan åker en dag tidigare till Norge istället. Vi får se till att gå ut någon annan gång framöver. ha så kuuuuul!!=) Kram

2009-07-27 @ 18:43:55
URL: http://mamijs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0