Ja,jag vet,jag stressar för ingenting. Hade Renée varit här hade hon sagt lugnt; vi tar det som de kommer Zandra.

Regnet tar över
och alltfler städ-dagar kommer då.
Vi har fixat/rensat krydd/kaffe-skåp, skafferi,
hyllor, balkong och hallen idag. Känns bra.

Stråket närmar sig och jag bli lite stressad.
Stråket är den största höjdpunkten för mig på
hela sommaren, det är fan heligt!
Kan knappt sova för tankarna går runt, runt.
Har semester den veckan men det gör ju fan inte saken bättre,
hur ska man hinna/orka allt?
Eventuellt ut på fredag efter jobbet, slutar 21,
kanske ledig på lördag->utgång.
Söndag ska vi ut å äta med carro m. familj
som kommit upp och daniels pappa m. familj,
sitter säkert kvar hela kvällen, måndag har Renée
förfest inför stråket med grillning och dricka,
på tisdag har vi förfest med allt som hör till,
på onsdag har brorsan förfest i lungvik, folk får börja komma
kl 12(!) och på torsdag tror jag vi ska ut å äta med morsan och
bror/jenny. På lördag bli det yran.
Plus alla efterfester hos oss lr andra?! ;)
Har mamma som hundvakt några dagar, resten då?
Mina nya klänningar jag har köpt får jag säkert ingen användning för,
det ska ju regna.

Vilken dag ska jag ha vilka kläder,
hundvakt, pengar, tid, köpa vin/sprit, sola, träffa vänner/släkt/pojkvän/kollegor,
ska orka gå upp kl 07.30 varje morgon med Nikita, hinna duscha,
äta på stråket, älska, icke köra bil, blogga, orka allt?

Blir nog inget Urkult i år,
om vädret håller i sig vill jag knappast tälta.
Daniel har tagit på sig jobb nu för dom lockar med
stor-helgs-tillägg på hans jobb.
Plus att vi har sen länge bestämt att vi ska gå lördagen på yran,
så då blir det bara två dagar där borta,
vet inte om det är värt det,
plus att det kommer inte bli lika roligt som förra året.



Kan leva länge på Peace and Love ochså vettu!!


                      Kärlek.           Kärlek.
Kärlek.



Nu är det bestämt att vi ska åka på Tallinkryssning igen, den 31:a aug,
i år med Ronny och Maria.
Kanske med grabbarna ochså,
kanske med Renée och Mikee ochså.
Det var den resan som fick mig att falla igen förra året.


Ses på Stråket!

Kommentarer
Postat av: Renée

säger lugnt; Vi tar det som de kommer, Zandra.

2009-07-22 @ 16:45:42
URL: http://r85.blogg.se/
Postat av: Grete

Om du stressar förmycket över det hinner du inte njuta av det alls. Ta det lugnt gumman. Jag är i stan nu, bor ju här äntligen, har inga pengar på telefonen men jag vill ses! Kyss

2009-07-23 @ 09:00:39
URL: http://gritted.blogspot.com
Postat av: Z

Jag ska njuta, jag ska.

2009-07-23 @ 10:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0