The days of sun.

1 dag kvar.

Senaste helgerna och dagarna har varit underbara.
Fina vänner, varm familj.




Annelis berömnda hårdrocks tecken.



Att åka ut till stugan med Nikita var helt klart
det bästa. Daniels pappas stuga ligger en
bit från Brunflo, där väntade alla för grillning,
vin och mys. Lillflickan Olovia hade tagit med sig
Buzz vilket jag sög på men det va roligt.
Senare gick vi som orka vara uppe till häbret där
jag å Daniel skulle sova å spelade såklart "Med andra ord"
å drak öl efter öl;)
Varken Nikita lr Oliva var nångång
sysslollösa, lekta, sprang, spaka fotboll, myste
om vart annat. Nikita sov som en stok den natten
i daniels säng, fick väcka liv i henne när vi skulle
ut på morgonpromenad.






Ja idag ska jag alltså hinna leta allt jag vill ha med mig,
packa helt klart, rensa kameran, sätta upp en "Ingen reklam tack",
dricka en massa echinagard, packa Nikitas saker, göra en Kemer-playlist
i mp3:n, klippa klor och försöka trimma magen på Nikita,
duscha, raka benen, åka på stan en jätte snabbis innan jag börjar jobba
16.30. Hade velat hinna med Grey´s avsnittet från igår men
det får väl bli när vi kommer hem då...

Måste börja..

Kommentarer
Postat av: Leonard

Hej! Ska du se på Eurovision- semifinalen ikväll? Och vilket land tror du vinner?



Trevlig kväll!



Leonard

2009-05-12 @ 20:39:36
URL: http://trierer.blogg.se/
Postat av: Leonard

Hej! Har frågestund på min blogg nu, fråga vad du vill! :)



Trevlig kväll!



Leonard

2009-05-17 @ 19:44:37
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0