Tema: röd!

Förra fredagen bjöd på bad och relax,
älskar poolen ute. Sen middag på
Simon å Viktor. Fick vänta ca 40min på bord,
men vad gör det med en Cosmopolitan i handen (den är
godast i stan på S&V)
Åt iaf vitlöksräkor med brödkrutonger, pepparbiff blodig och 
kaffedrink med päroncongac och baileys.


Vi myste, sen åkte vi på JackRabbit och drack teuqila;)
sen till Anneli med lite vin.
Lördagen väntade kortpass på Cubus, sen fest hos Renee.



Sen gick jag Daniel å Anneli till
Simon, sen G3.


Det var en rolig kväll!



Jobbat på Guldfynd å Cubus i veckan,
Guldfynd idag, Cubus imorrn.
Sen ska jag hem, göra mig i ordning,
åka till Alicia till henne å Jimmys nya
lägenhet i centrum. Tjejerna möts sen drar
vi till Irmas 30års-fest i lokalen på Körfältet
med mat å dryck;) Tema röd som sagt,
det vore inte jag om jag fick leta efter min outfit hemma idag fast
den varit bestämd sedan tre veckor, det vore inte jag om
inte köpt nya accesoarer tills imorrn, done.


Har även köpt ny klänning till
Guldfynd-middagen nästa helg,
halsband och spetshandskar behövs dock.
Och old school-frisyr, hjälp nån?

Är hos Anneli, ska gå ut med Nikita,
ska ta en rök, ska lägga mig, jobbar imorrn.


Kärlek till alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0