Shopping.

Idag när jag kom hem från jobbet kl åtta så
tog jag Nikita på en längre tur i skogen, det var en alldeles
rosa solnegång och termometern visade 17 grader varmt,
helt otroligt.

Har hittat en butik, ni har säkert varit in i denna butik
fler gånger, men inte jag, aldrig, har hört att det är lite dålig kvalite
men det var så otroligt mycke snyggt där så jag kan inte låta
bli att kalla det min favorit butik: New Yorker.

Spanade lite igår, hade en kvart på mig idag, in i provrummet,
betalade, in på Cubus, käka lunch, sen ut å jobba.
Har tyvärr inte den butiken här i Linköping utan bara i Norrköping:(
Kommer aldrig kunna gå där så länge som jag vill, har bara rasterna
på mig liksom.

Kavaj med skärp, tröja med hög krage, sommar-linne.




Allt ser snyggare ut på men orkade verkligen inte
modella ikväll, trött, sliten, ledig imorn!

Känns bara bättre och bättre på jobbet för varje dag,
gillar tjejerna. Mia köpte gott kaffe till mig idag,
vi får rabbat i gallerian och med rabbatten kostar det goda kaffet 10kr,
nice! Jobb lör och sön men 12-16 så det är soft.

Min Australien Emma är super sjuk, kom hem till Sverige
för 2veckor sen, var hos Minna i Uppsala, blev sjuk, super sjuk, sen åkte
hon till sin släkt i Linköping och vi skulle hänga men fick veta nu att hon är
fortfarande super sjuk, ska till doktorn imorn... fan.. hur ofta kommer vi vistas i
Linköping samtidigt då... vill ses...
Men tar hon sig inte till doktorn imorn kommer
jag fan köra henne dit.


Valborg imorn, känner mig så otroligt lugn, ingen stress till att fixa och dona,
ingen stress till att hitta fest eller till att man måste göra nåt, känns så skönt.
Vi ska nog äta gott hemma lr ute-inget bestämt,
vi ska nog dricka nåt hemma lr ute-inget bestämt
vi ska nog se en brasa här i Ryd lr nere på stan-inget bestämt,
OCH DET KÄNNS SÅ OTROLIGT SKÖNT.

Tänkte lalla runt i lugn å ro på stan imoron, spana lite,
käka lunch med älsklingen sen tänkte jag gå å sola sen ta kvällen
som den kommer. Åhh...

*och så håller vi alla tummarna för sol imorn*
(alla fall jag å jessica för sol här nere;)

Från Linköping.

Kommentarer
Postat av: Jessica



men hallå, klart du kommer kunna gå i New Yorker-butiken längre(älskat den också, det mesta av mina nya plagg kommer därifrån), vi kan ju ta en övernattning här någongång så kan du och jag dra ner på stan på dagen, sen grillning och mys med kanske lite spel och GH?

Självklart så ska ju Daniel och Nikita med också =D



Ja, just nu ser jag inte så mycket sol på himlen men vi hoppas den kommer till kvällen. Visst är det härligt med lite värme på kvällarna? =D



Kram

2010-04-30 @ 08:17:27
URL: http://mohlne.blogspot.com
Postat av: Renée

Meeeeeeen! New yorker är ju min favoritbutik!!! =D

Har älskat den sen första gången i Västerås =)



Ha en jättebra Valborg.

Puss

2010-04-30 @ 14:33:22
URL: http://r85.blogg.se/
Postat av: Z

Tänkte mest på att jag kommer nog inte köra så långt till Norrköping då jag är ledig, blir mest när man jobbar och då blir det snabba ryck. Men det skulle vara jätte mysigt att vara hos er Jessica nån kväll/helg, är ju ledig varannan helg nu;) Det va sol på förmiddagen här, 19grader när jag vakna kring nio;) Händer ikväll?

2010-04-30 @ 18:23:27
Postat av: Jennie Lindgren

New Yorker är en klockren butik. Va alltid in i den i Västerås när jag bodde i Fagersta :) Så jäkla trist att den inte finns i Östersund :(



Blir iaf så glad i hjärtat att ni har det bra i Linköping. Sköt om er å hälsa Daniel.

2010-05-01 @ 10:55:56
Postat av: Minna

Vi har New Yorker här i Uppsala, jag älskar den också. Det bästa är att när det är rea så är det verkligen REA, jag har köpt tröjor för typ 25 spänn styck och Magnus jeans för 50... Så jävla nice!

Puss

2010-05-01 @ 16:18:59
URL: http://underbluesky.blogg.se/
Postat av: Z

Jennie, har du visat brorsan vår soffa?

2010-05-01 @ 18:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0