Frossa i bilder!

Påskhelg, alla ger vi olika saker i påskägget,
jag gav gott å blandat med en congac.



Besök hos pappa.
Oscar å Nikita går väl inte sådär jätte bra ihop,
han är för på å Nikita blir über-arg. Jaja, vi va där ganska många timmar
så det gick ju iaf..



Sedan hem för att göra smörgåstårt inför lördagen
och sen middag hos bror å Jennie på kvällen.
Deras sovrum har så skön atmosfär, stor lyxig garderob
och allt går i rött å svart.

Middag: förätt blev det den berömda svampsoppan, torkad svamp,
grädde och ädelost, till det ungsbröd med viltost. Sedan kyckling paj
med god sallad och dressing. Ingen orkade glass sen;)
Kaffe, bailys, whisky och spel blev det sen. Den ofrivillige spelaren,
skit kul var det. Sen kring tolv kom jätte snälla Anneli å hämta oss.
En skit-trevlig kväll.




Sen lördag blev det kalas.
Spelade mad andra ord 2, käkade smörgåstårta,
skratta en massa, drack vin, rökte, drack spring,
såg grabbarna spela giutar hero en snabbis, snacka, skratta ännu mer.

Är så himla glad att några av kollegorna kunde komma, såg att Anna
inte blev med på nån bild:/ Saknade dock
Alicia som hade hunden denna kväll. Tack för presenterna å det roligt kortet!

Det kom färre än väntat så jag hade gjort påtok för mycke smörgåstårta,
1 och en halv. Daniels grabbar kom aldrig och hörde inte av sig heller,
så ja... dom var hemma under påsken vilket jag förstår men då hör
man väl av sig?
Blev väl lite besviken att krogen promt behövde besökas
då tiden för Renee å Jennifer blev 45min där, då dom åkte ett
från mig... men men.. alla gör vi våra val,
jag hade inte gjort det valet.
Men det är skitsamma nu.

Men nu är allt fixade och trixande över, känns så skönt,
tror det blev 700kr allt som allt för denna lördag,
ingen mer fest på 100år;)
Visst, middag med Cubus på torsdag men behöver inte stå hemma å
fixa en massa, dom som kommer kommer.
Orkar liksom inte ordna ihop så att folk ska
ses för det är ingen som hör av sig ändå, eller uppskattar,
ne, slut på det, nu får andra planera, stöka, slänga upp pengarna,
höra av sig till folk, vara alla tillags m.m

Festen i bilder:







Men kul hade jag.


Nu ska jag packa...

Kommentarer
Postat av: Minna

Lite konstigt att åka på krogen vid ett när det är din avskeds/födelsedagsfest, eller att inte höra av sig om man är bjuden hem till nån. Men bra att du hade roligt iallafall, det är ju huvudsaken. (Och meningen) Puss

2010-04-06 @ 19:15:43
URL: http://underbluesky.blogg.se/
Postat av: Jessica

Åh vad trist... Ni ska ju ändå lämna staden, förstår att du blev ledsen... Hade jag också blivit.

Men du, vi funderar lite på att kanske ha något mys här när det är Schlagerfestivalen, kanske ni har lust att komma? Och självklart är Nikita också välkommen. Ska surra lite mer med Peder om det bara. =D



Kram Jessica

2010-04-06 @ 22:17:05
URL: http://mohlne.blogspot.com
Postat av: Linda

Hej vännen!

Tack för en rolig kväll och otroligt god smörgåstårta, recept tack =)

Förstår att du tycker att det är tråkigt att alla som du ville komma inte kom, men vi hade ju roligt ändå =)

Är lite krasslig nu, men jag hoppas att vi ses på torsdag. Yummi =)

Kram kram

2010-04-06 @ 23:35:13
Postat av: Linda

Hej vännen!

Tack för en rolig kväll och en otroligt god smörgåstårta, recept tack =)

Förstår att du tycker att det ör tråkigt att dom du ville skulle komma inte kom, men vi hade ju roligt ändå. Vad kul att du tyckte om presenterna =)

Jag hoppas att vi ses på torsdag, e lite förkyld, men bara jag inte blir sämre så kommer jag =)



Vi hörs.

Kram på dig!

2010-04-06 @ 23:39:35
Postat av: Z

Orkar inte bry mig nu, nu ser jag bara framåt. Jessica det lät jätte mysigt ju, det är kval 25:e maj och 27:e maj, den stora finalen den 29:e maj. Har redan bjudit Magnus å Minna till Linköping på finalen men vet inte om det kommer bli av, vilket som kanske man ses nåt utav dessa datum för schlagern;) kommer jätte gärna till dig nåt. Kram.

2010-04-07 @ 09:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0