Åååhhh...

I själv ryggsäcken har jag fått plats med lite kläder
och av nån anledning planerade jag dom tyngsta julklapparna
i den (Annelis och Åsas) men dom blir för stora i själva väskan.

8st julklappar i väskan, 2st i ryggsäcken, plus 4 små
som är till Julian och Grim som jag inte kunde göra julklappar
av nu utan fick vika till jätte litet i ryggsäcken och
själva kartongerna till får följa med platta som dom är
så väcklar jag ut å gör paket av dom är jag väl är framme,
fanns inget annat val.

Varför tänkte jag inte till och gav alla presentkort,
okej det kanske inte är så roligt att ge men jag kommer då fan
inte ha så roligt att åka med allt detta imorn...
(jag älskar att få present kort iaf, har alltid gjort)

Först all pakning på morgonen, sen in i tåget
då även med en hund, sen byte, måste hinna rasta,
ta upp bajs och antingen ha med all packning på
rastingen eller våga ställa den nånstanns och sen på
nästa tåg (om man hinner med tåget, massa förseninger hela tiden ju)



Bävar lite för imorn faktiskt.
Imorn lön=fullt upp på jobbet, inget fel i det,
bara det att jag kommer vara sjukt trött på kvällen/tåget,
tror dock inte jag kommer somna på tåget.

Nog tjatat om det, längtar så otroligt mycket
efter Grim. Mest av allt så längtar jag efter han.
Såg ett avsnitt av "Brothers and Sisters"  för ett tag sen,
där Kittys surrogatmamma födde hennes barn och avsnittet var så fint,
medans hon krystade och led av smärta var det ljuvlig musik
och slowmotion i avsnittet, ja jag grät, jag gråter alltid.
(grät idag på avsnittet på Beverly Hills ochså)

Grimen♥



Åhh är fan nervös.


Vill hinna allt ochså, Renee vill på skalet den 25:e men den kvällen
tänkte jag dricka vin med Minna å Emma (och kanske Anneli?),
den 23 vill jag hinna träffa Cubustjejerna hos Jennie som fyller år,
ska till pappa den 26:e, ses vi då kusinen? Ses vi då Åsa?
Åååhhh...


Kommentarer
Postat av: Grete

Har du tid med en snabb snabb titt på min lilla tjej tro?

2010-12-22 @ 04:58:50
URL: http://glorious.babyblogg.se
Postat av: Z

Ska se om å när jag har bil om det blir nån tur dit bort, ska försöka!

2010-12-22 @ 06:40:35
Postat av: Minna

Om du åker till Grete Zandra, då vill jag hänga med!

2010-12-22 @ 08:46:27
URL: http://underbluesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0