Min måndag bestod av sömn.

Idag har jag sovit,
känner mig redo för livet igen nu.
Blev en hård helg med lite sömn, vin och jobb.

I tordags var ju på vår trip till Åre, kom hem sent,
skulle upp å jobba på fredagen. När jag kom hem blev
det tacos och sen gick Daniel till grabbarna.
Jag skulle bara ta det lugnt å somna tidigt men
Anneli å Emma tyckte att jag skulle komma upp till dom och
jag råkade bli där till halv tolv.

Upp å jobba på lördagen, sen åte Daniel iväg på rollspel och
jag tog med mig mitt vin och Nikita upp till Anneli för att spela
lite Yatzy med henne och Emma, efter ett tag kom Simon,
Fred, Linnea å Jens.
Då blev det "Den ofrivillige spelaren" och "Med andra ord 2", så jävla roligt,
vin å päroncongac blev det ochså.

Upp å jobba på söndagen, uppe sent för att se JohanFalk fimlen som
var jätte bra.
Gick upp tidigt idag med Nikita, men sen somna jag på soffan och sov å sov,
efter lunchen somnade jag ochså, Daniel är på jobbet å jag har käkat
vegetarisk lasagne till middag,
har gjort en fruktvariant som jag ska värma å äta tills kvälls-snack sen.

Nu tänkte jag gå en lång-mysig-varm-endast 5 minus-promenad
med Nikita.

De ve de.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Oj, det vet jag inte! Den har vi haft med oss flera flera år. Jag tog den från Salsån och målade om den svart! Men tack så mycket för kommentaren. :)

2010-01-13 @ 20:24:07
URL: http://tensby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0