Besök i det Östra Sundet.

Var i Östersund mellan 22okt-28okt.
Blev bara kort på taco kvällen, glömde kameran
när jag va med Cubus tjejerna:/
Nikta var super duktig på tåget upp,
låg stilla och myste. Hem var hon ochså duktig men lite mer
nyfiken och ville vara i knät. Efter bytet i sthlm var det 6hundar
i en vagn men alla var duktigt, inga konstigheter.
Värmen i huset i marieby funkar inte riktigt som det ska, en dag när
jag kom hen var det 15grader bara, två av dagarna var det kring 20
resterande dagar var svinkalla så sista dagarna längtade jag faktiskt
hem ganska mycket, ville till min fina lägenhet och saknade min säng.
Hann iaf träffa svärmor, bror plus gravida Jennie;), Christian+familj,
pappa å Lena, svärfar, Åsa plus tjerna/cubustjejerna! Yeh!!
Hade velat träffa Ronny, David å Hannes ochså men men,
man hinner inte alla. Träffade inte Ronny i midsomras heller så det
va riktigt  längesen man såg han.


Taco kväll med kära vänner.






Renee kom på den briljanta ideén att fixa ett spel,
så hon gjorde "Sista minuten",
för er som sett dubido vet vad jag menar.
Man är 2st i ett lag, man står mitt emot varandra och
bakom den ena visas en bildskärm med en grupp/artist,
den som ser skärmen ska försöka sjunga eller förklara vem/vilka
det är, sen springer man å byter plats ochså blir det nästa artist. Renée
hade suttit hemma och gjort stora blad med artister,
skit kul var det!




Lite kärlek:


Mer spel:



Åkte som sagt med Cubustjejerna till Lindas jätte fina hus
en utav kvällarna, men glömde kameran. Vi käka pizza och drak vin.
Spelade Bibeln som va riktigt spännande;) Sen körde vi med
andra gester och det va skit kul! Önskar mig det i julklapp!



När vi kom hem från att ha åkte tåg från kl 6 så
var vi i Linköåing kring ett, hann hem å sova lite, handla
å städa sen kom Emma som skulle firas och Natti.
Vi surra på en massa, glömde bort tiden och bowlingen blev
ett minne blott. Vi åkte ner till La Scala istället även om
Natti inte tycker det är ett inne ställe så är det fan så billigt så jag kan
liksom inte ta hänsyn till de;)
Drack alltså billiga piggelinshottar och vin;)
Sjukt roligt å trevlig hade vi iaf, önskar Emma hade stannat över helgen
men hon skulle ju hem till en super viktigt haloween fest (fuck haloween)




Fick just veta att det blir kort dag imorn
pag av alla helgona helgen, istället för 9.30-17-15
blir det 11.30-16.15, nice;)





Kommentarer
Postat av: Emma

Haha! "fuck halloween" Vi ses snart babe, runt början av februari;)

2010-11-06 @ 14:36:26
URL: http://atensbything.blogg.se/
Postat av: Z

Men ses vi inte till jul? Kommer du ner i feb alltså?

2010-11-06 @ 17:30:30
Postat av: Emma

Jo jag hade tänkt komma ner i februari om att funkar med jobb o så. Har inte fått det nya schemat ännu, men jag hoppas på det=) Kanske jag kan bo hos er några dagar då så vi verkligen får tid att umgås? Självklart ses vi i jul om ni kommer hem då. Det lät ju lite osäkert?

2010-11-06 @ 19:46:24
URL: http://atensbything.blogg.se/
Postat av: Minna

Jag kommer också hem till Jul :)

2010-11-07 @ 18:17:28
URL: http://underbluesky.blogg.se/
Postat av: Emma

Bäst för dig de Minna!

2010-11-07 @ 18:32:19
URL: http://atensbything.blogg.se/
Postat av: Z

Ja du får gärna bo hos oss! Hoppas jag är lite ledig du men det får vi kolla upp när det närmar sig. Jag hoppas på att kunna åka hem till jul, får se hur det blir. Alltså jag kan ju egentligen stanna här men jag vet alla som räknar med att vi kommer hem som mamma, daniels mamma, vänner å så... får se..

2010-11-07 @ 18:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0